אנחנו שמחים לבשר שהחיבור שלנו למערכת VIPlus יצא לדרך!
בחודשים האחרונים עבדנו מאחורי הקלעים כדי להוציא לפועל את האינטגרציה (חיבור בין מערכות שונות) החדשה שתאפשר לכם לשפר את תהליכי השיווק והמכירה האוטומטיים בעסק, כגון מכירת מוצרים ברשת באמצעות דפי סליקה.
לפני שנדבר על החיבור כדאי שנגיד כמה מילים על מערכת Smoove:
מערכת Smoove של VIPlus היא מערכת מצוינת ליצירת תהליכים אוטומטיים בשיווק (Marketing Automation), בפועל זה אומר שהמערכת מכילה מגוון כלים דיגיטליים שמחוברים זה לזה ומאפשרים לכם ליצור קמפיינים שמזרימים תנועה של לקוחות לעסק.
המערכת מורכבת מכמה חלקים עיקריים:
- דיוור אלקטרוני – אפשרות לשליחת מייל למספר גדול של מכותבים עם אפשרות פילוח ושליחת מסרים מותאמים לקהלים שונים.
- יצירת דפי נחיתה – דפי נחיתה הם דפים אינטרנטיים אליהם מגיעים הלקוחות, לרוב דרך פרסום כלשהו ומטרתם לגרום לגולש לעשות ממוקדת אחת, כמו השארת פרטים (עוד על דפי נחיתה במאמר הזה).
- שליחת מסרונים (SMS) – שליחת מסרונים למספר גדול של לקוחות בצורה מתוזמנת שיכולה לעבוד ביחד או בנפרד מהמסרים שאתם שולחים בדוא"ל.
- בניית תהליכים אוטומטיים – ב-VIPlus יש אפשרות לבנות בצורה ויזואלית תרשימי זרימה שמראים מתי ישלח כל מסר ולמי. כך ניתן ליצור תהליכים מורכבים יחסית בצורה מסודרת ומהירה.
אז אתם בטח שואלים את עצמכם מה החיבור מאפשר? טוב בשביל זה אנחנו פה
השימוש העיקרי הוא בעדכון דו-צדדי של אנשי הקשר בין המערכות בזמן מכירת מוצרים בעזרת דפי התשלום שלנו (עוד תכונה מעולה שהשקנו לפני מספר חודשים!).
נזכיר שדפי התשלום הם דפים אינטרנטיים עם קישור שניתן לשלוח ללקוחות על מנת שיבצעו תשלום על המוצר או השירות שלכם באופן עצמאי. להבדיל מדפי נחיתה דפי תשלום הם פחות עוסקים בשכנוע אלא נועדו לביצוע התשלום עצמו.
איך זה עובד?
נניח שיש לכם מוצר/שירות שאתם רוצים למכור ברשת.
בהנחה שאתם לקוחות שלנו כבר (אם לא זה הזמן להתנסות) בשלב הראשון, אתם פותחים חשבון במערכת VIPlus, המערכת תאפשר לכם לבנות דף נחיתה עם כל הפרטים החשובים אודות המוצר, כולל עדויות ונתונים משכנעים יגרמו ללקוח לרצות לקנות את המוצר בהקדם 🙂
הלקוח שהחליט לרכוש ממלא את הפרטים שביקשנו (כגון שם ואימייל) ולוחץ על כפתור שמעביר אותו מעמוד הנחיתה שבניתם לעמוד התשלום שהכנתם מבעוד מועד אצלנו ב-EZcount, באותו הרגע הלקוח מתווסף במערכת Smoove לרשימת הלקוחות שהתחילו תהליך רכישה.
הלקוח מסיים לבצע את הרכישה בדף התשלום בעזרת מילוי פרטי האשראי שלו. ישר לאחר סיום התשלום, הלקוח מקבל מאיתנו חשבונית אוטומטית ישירות לתיבת הדוא"ל שלו, והרכישה מתווספת לכם לרשימת 'הזמנות' תחת לשונית 'מכירות' בחשבון שלכם ב-EZcount.
במקביל הלקוח מועבר לרשימת הלקוחות שסיימו רכישה במערכת Smoove .
שילוב המערכות מאפשר כמה יתרונות חשובים:
- מכירה אוטומטית 24/7 – הלקוח יכול להגיע בכל זמן דרך פרסום לדף הנחיתה שבניתם ולהמשיך להשלמת הרכישה ע"י תשלום עצמי וקבלת חשבונית אוטומטית במייל.
- מעקב על זרימת הלקוחות והרכישות – תוכלו לעקוב אונליין כמה מתוך האנשים שמגיעים לדף שלכם ממשיכים לביצוע הרכישה, וכמה מהם משלימים אותה. בצורה זאת , תוכלו לדעת שההצעה שלכם בדף הנחיתה עושה את העבודה או שיש מקום לשיפור.
- כל לקוח שביצע רכישה מתווסף לכם לרשימת הלקוחות ב-VIPlus וגם אצלנו, כך תוכלו לעקוב אחרי תהליך המכירה ולתת לו מענה או ליצור איתו קשר בעת הצורך.
- במידה ולקוח הפוטנציאלי לא סיים את הרכישה לאחר שהופנה לדף התשלום אצלנו, תוכלו לייצר ב-VIPlus תזכורת אוטומטית במייל ו/או במסרון, מה שיאפשר לכם להגדיל את כמות הרכישות.כיצד מתבצע החיבור בין המערכות?
על מנת לחבר בין מערכת EZcount למערכת Smoove יש לעשות כמה שלבים שלוקחים בסה"כ מספר דקות בודדות.
יוצרים מפתח זיהוי ב-VIPlus:
בשלב הראשון יש ליצור מפתח API שזה למעשה קוד שמזהה את החשבון שלנו בסמוב ונותן הרשאה למערכת חיצונית (EZcount במקרה שלנו) להעביר ולקבל נתונים.
כדי ליצר מפתח API יש לעשות את הדברים הבאים:
בתפריט הניווט של סמוב נלך ללשונית ׳הגדרות׳ ושם נבחר ב- מפתחות API.
יפתח לנו עמוד חדש שם נחבר באופציה 'הוסף מפתח' ונוכל לראות שנוצרה לנו רשומה חדשה עם קוד מפתח.
(אם נרצה נוכל להוסיף בשדה 'הקשר' את הביטוי ezcount לזיהוי טוב יותר של המפתח שיצרנו).
כל מה שנשאר לנו זה לשמור את השינויים ע"י לחיצה על כפתור השמירה.
מזינים נתוני מפתח ה-API לחשבון ב-EZcount
בשלב השני נזין את קוד המפתח שיצרנו לחשבון שלנו ב-EZcount, גם פה מדובר בתהליך פשוט למדי.
מתפריט הניווט נבחר בלשונית 'אפשרויות' ולאחר מכן בוחרים ב-'הגדרות מערכת'. בעמוד שנפתח נבחר בלשונית 'API & PayPal'
לאחר הכניסה ללשונית תופיע לנו האפשרות 'מזהה Smoove Api', שם בשדה 'מזהה נוכחי' נעתיק את הקוד שיצרנו בסמוב ולאחר מכן נלחץ על עדכון, חשוב לוודא שאין רווחים מיותרים והעתקנו את הקוד כפי שהוא.
מזל טוב, יופי המערכות מחוברות 🙂
למי כל זה מתאים ואיך מתחילים?
מערכת VIPlus מותאמת ללקוחות שעושים שימוש במערכת שלנו בין אתם עוסקים פטורים, מורשים או מנהלים חברה בע"מ עם כמה עובדים.
אם אתם לקוחות קיימים שלנו אנחנו מזמינים אתכם להקים דפי תשלום במערכת ולהתנסות בחיבור עם מערכת VIPlus (יש להם גם מסלול בחינם עד 200 אנשי קשר), אינטגרציה שתאפשר לכם להיות בקשר טוב יותר עם הלקוחות שלכם וכמובן למכור מוצרים ברשת כפי שהצגנו.
אם אתם לקוחות של VIPlus, האינטגרציה שהצגנו לכם תוכל להשלים לכם חלק חשוב בפאזל שמרכיב את מערכת המכירות האוטומטית שלכם. תוכלו לבצע סליקת אשראי ולהנפיק חשבונית אוטומטית תוך חיבור לדפי הנחיתה שאתם כבר מכירים ב-VIPlus.