למה לבחור בנו?

שירות לקוחות ללא פשרות, גם בטלפון

אנחנו מאמינים שאחד הדברים החשובים ביותר עבורכם כלקוחות הוא לקבל מענה לכל שאלה שתצוץ לכם לפני ובזמן השימוש במערכת. לכן, הכשרנו צוות שירות ותמיכה פנימי משלנו המתמחה במערכת EasyCount, ויודע לתת לכם את המענה המקצועי ביותר.

חשוב גם לציין, כי בניגוד לחלק גדול מהמערכות בשוק, אנחנו מספקים תמיכה טלפונית ולא רק תמיכה במייל, זאת כדי לספק לכם את המענה המהיר ביותר והשירות הכי אישי.
אצלנו יש באמת עם מי לדבר!
אתם מוזמנים לנסות אותנו בימים א'-ה' בטלפון:  03-6781724

אייקון תמיכה טלפונית
אייקון מערכת ידידותית

מערכת ידידותית וקלה לשימוש

בפיתוח המערכת השקענו זמן רב על מנת ליצור חוויית משתמש מעולה, דאגנו שהמערכת תהיה קלה וידידותית לתפעול לכל הלקוחות. אין צורך בידע טכני קודם כלשהו, למעשה, אם אתם יודעים לשלוח אימיילים, יש לכם את כל הכישורים שאתם זקוקים להם כדי להפיק במערכת מסמכים. 

כמו כן, הקדשנו מחשבה רבה בתכנון המערכת, כדי שתוכלו להפיק מסמכים במהירות תוך שילוב תכונות המיועדות לייעל את דרך העבודה במערכת. 

לדוגמא, תוכלו לאחד מסמכים, לשכפל מסמך קיים למסמך חדש, ליצור אנשי קשר ישירות בחלון החשבוניות, ועוד הרבה קיצורי דרך שיקלו על השימוש ויעזרו לכם להפיק חשבוניות במהירות הברק והבזק. 

אגב, המערכת רספונסיבית, כלומר היא מתאימה את עצמה למכשיר שלכם, כך תוכלו לפתוח אותה גם מהמכשיר הנייד ללא צורך בהתקנת אפליקציה. 

תמחור אטרקטיבי ומותאם לצרכים שלכם

אנחנו מבינים שיש כל מיני סוגי עסקים בגדלים שונים, מעוסקים פטורים ועד חברות בע"מ – כאשר לכל עסק יש צרכים והיקפי מסמכים שונים מאוד.

לכן בנינו את התמחור שלנו בצורה מודולרית, מה שמאפשר לנו להציע לכם את החבילה המתאימה ביותר עבורכם, כאשר תשלמו רק על השירותים שאתם באמת צריכים והכל בתמחור אטרקטיבי.

יש לנו מגוון חבילות, החל מתשלום חד-פעמי לאנשים שמפיקים מעט מאוד מסמכים בשנה ועד חבילות של מאות מסמכים (ומעלה) לעסקים גדולים.

במידה ואתם זקוקים לתכונות מתקדמות כמו ניהול הוצאות או דפי סליקה, תוכלו להוסיף ולשלם רק עליהן ולא על תכונות שלא תעשו בהן שימוש.

אייקון של עכבר ומקלדת
אייקון חתימה דיגיטלית

חתימה דיגיטלית ומספור מסמכים

לפי דרישות החוק על מנת להנפיק מסמכים חשבונאיים בצורה דיגיטלית, חובה שכל מסמך יהיה חתום בחותמת דיגיטלית ייחודית לו. לכן דאגנו לכך שכל מסמך חשבונאי שתנפיקו באמצעות המערכת יהיה חתום אוטומטית בחתימה דיגיטלית לפי דרישות רשות המיסים.

בנוסף, המערכת דואגת למספור מסמכים ואף מאפשרת לכם לקבוע את התחלת המספור לפי בחירה אישית, כך תוכלו להמשיך להנפיק מסמכים מאותה נקודה שהפסקתם בפנקסי הנייר או במעבר ממערכת דיגיטלית אחרת.

סליקת אשראי לכל גודל עסק

אחת הדרכים היעילות ביותר לגבות תשלום מלקוחות היא באמצעות סליקת אשראי, אנחנו מאפשרים לכם לסלוק אשראי במחירים מעולים וללא צורך בפתיחת חשבון באחת מחברות האשראי. 

אצלנו תקבלו מסלולים מותאמים לפי היקף הסליקה שלכם – ממסלול ללא התחייבות וללא תשלום חודשי לעסקים הסולקים מעט ועד מסלולים בעמלות משופרות לעסקים הסולקים בהיקפים גדולים. 

חשוב לציין כי היתרון בסליקת אשראי והנפקת חשבונית דרכנו, הוא בכך שהכל נעשה באותו מקום וכך תוכלו לבצע את סליקת האשראי ישירות מתוך מסך החשבונית, במקום לעבוד עם שתי מערכות שונות. 

לא חסכנו גם באפשרויות סליקה מתקדמות כמו: נכיון תשלומים, טוקנזציה (שמירת פרטי אשראי) ואפשרות ליצירת חיובים קבועים (למשל ללקוחות 'ריטיינר'). 

כרטיס אשראי - אייקון
אייקון גיבוי מידע בזמן אמת

גיבוי בזמן אמת

בכל פעם שאתם מייצרים מסמך במערכת נוצר לו גיבוי אוטומטי אצלנו בצורה מיידית. אנחנו עושים הכל כדי שלעולם לא ייקרה כלום למסמכים שלכם. 

למעשה לכל מסמך שאתם יוצרים אנחנו דואגים ללא פחות מ-5 עותקים שונים ששמורים במסד הנתונים שלנו, כך שהמסמכים שלכם הכי בטוחים שיש. 

אגב, אם אתם מאילו שאוהבים שהכל נמצא בתיבת המייל שלהם, תוכלו לקבל עותק מכל מסמך שאתם שולחים ללקוחות גם לתיבת הדוא"ל שלכם. 

רק אצלנו! גיבוי נוסף ישירות אל ה- Dropbox / Google Drive שלכם

אם אתם לא מסתפקים בכל כמות הגיבויים שציינו למעלה ובמידה ואתם גם משתמשים בתוכנת Dropbox / Google Drive כדי לגבות את הקבצים האישיים שלכם במחשב, תוכלו לחבר אותה ל-EasyCount. 

אנחנו מאפשרים לכם לגבות את המסמכים שאתם יוצרים אוטומטית לספריית ה-Dropbox / Google Drive שלכם כך שתוכלו להציץ במסמכים שהפקתם בכל מקום, או לפחות להיות רגועים שהם שם.

אבטחת מידע גבוהה

כאשר זה מגיע לעניינים פיננסיים, כל נושא אבטחת המידע הופך לקריטי במיוחד. אנחנו מעוניינים שכל המידע שלכם יהיה חשוף רק לעיניים שאמורות לראות אותו. רמת האבטחה הגבוהה שאנחנו מספקים, משפיעה גם על יציבות המערכת. אנחנו משקיעים משאבים רבים שמאפשרים לנו לספק מערכת עמידה וחזקה ולכם, זמינות ונגישות מקסימליים.

כדי להשיג את המטרות האלו, דאגנו שאת המערכת יבנו מומחים באבטחת מידע, בתקנים הגבוהים ביותר לאבטחת נתונים.

בקיצור, תנו לנו לדאוג ולנטר את המערכת באופן קבוע, כדי שאתם תשנו בשקט.

אייקון אבטחת מידע
אייקון API

API והתממשקות למערכת

אם אתם זקוקים לחיבור המערכת או האתר שלכם ל-EasyCount תשמחו לדעת שיצרנו API מתקדם ונוח מאוד לשימוש.

מנסיוננו זמן ההתממשקות למערכת מהיר במיוחד, דבר שיכול לחסוך לכם מאות שקלים על זמן עבודה נוסף שהייתם צריכים לשלם למפתח שלכם, בהתחברות למערכת פחות ידידותית.

יש לנו אפילו דוגמאות קוד לכל השפות הנפוצות (VB.net, C#.net, JAVA, PHP) ותמיכה טכנית מעולה שתהפוך את תהליך התממשקות לחלק ומהיר. פרטים נוספים ודוגמאות קוד ניתן לראות כאן.

אגב, אם במקרה יש לכם חנות וורדפרס אינטרנטית שיושבת על מערכת WooCommerce, תשמחו לשמוע שפיתחנו תוסף סליקה שניתן להתקין בקלות כמו כל תוסף וורדפרס אחר ולחבר את האתר שלכם לחשבוניות וסליקה, אפילו ללא צורך במתכנת.

סימולטור

רק אצלנו תוכלו להתנסות בהפקת מסמכים באמצעות סימולטור מתקדם המאפשר לכם ליצור מסמכי דמה ולהתנסות בתפעול המערכת.

כך תוכלו לדעת בבטחה שאתם יודעים כיצד ליצור את כל סוגי המסמכים שאתם צריכים, בלי לעשות ניסוי וטעייה על מסמכים אמיתיים שלאחר מכן תצטרכו לבטל והכי חשוב, בלי לקבל שיחות נזיפה מרואה החשבון שלכם.

אייקון סימולטור המערכת