דפי מכירה באינטרנט: למכור מוצרים בלי לבנות חנות אונליין יקרה

שמחים להודיע באופן חגיגי (דמיינו שאנחנו לבושים לבן) על השקת הפי'צר החדש והשימושי של דפי סליקה / תשלום לעסקים.

החלטנו לכתוב מאמר שיסביר את החשיבות של דפים מסוג זה לעסקים, כך תוכלו להבין את הפוטנציאל האדיר של הדף הזה להגדלת יכולת המכירה וההכנסות שלכם בעסק.

יתרונות דפי תשלום לעסקים קטנים

גם אם יש לכם עסק קטן, קיימים היום אמצעים טכנולוגים שעוזרים לכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ולמכור מוצרים גם מעבר לשעות הפעילות של העסק.

ולמי שכבר מכיר את הנושא נציג בהמשך המאמר בקצרה את הפתרון הדנדש והיעיל שלנו ליצירה מהירה של עמודי תשלום. 

אז מה זה בעצם דפי סליקה?

הא מעולה, שאלה מצוינת לשם כך התכנסנו פה היום smiley

דפי סליקה (שנקראים גם דפי תשלום) הם עמודים אינטרנטיים שנועדו לאפשר תשלום ללקוחות, לרוב באמצעות פרטי כרטיס אשראי.

העמודים הם מעין דף נחיתה עם סליקה (כלומר דף ללא סרגל ניווט) שמכיל תיאור קצר של שירות, מוצר או תרומה, ובו הלקוח יכול להזין את פרטי האשראי שלו על מנת לרכוש את המוצר בצורה מאובטחת.

בניגוד לדף נחיתה רגיל שמכיל הרבה מידע ועדויות על המוצר, דף הסליקה לרוב הוא רק דף "טכני" הוא לא נועד לשכנע את הלקוח לבצע את הקנייה, אלא לאפשר לו להשלים את הקנייה אחרי שכבר השתכנע.

יש מצב טוב שנתקלתם למשל בדפי תשלום בזמן עסקה ששילמתם עבורה בעזרת פייפאל. שם בשלב התשלום אתם מופנים מדף המוצר לדף התשלום של פייפאל לאישור תשלום ורכישת המוצר וכך משלימים את העסקה מול המוכר.

לרוב מגיעים לדף התשלום ע"י כך שאנחנו מועברים לדף דרך הפנייה מדף אחר כמו דף נחיתה, פוסט פייסבוק או אימייל. הרבה פעמים בסיום תהליך התשלום הלקוח מועבר חזרה לדף נחיתה או לאתר שלכם ולכן דפי סליקה כאלו נקראים Redirect (הפנייה).

דפי סליקה מסוג זה יושבים על גבי שרתים חיצוניים ולא על גבי האתר שלכם, למעשה אתם אפילו לא חייבים אתר.  זה הופך את אבטחתם והקמתם להרבה יותר פשוטה, על היתרון הזה ונוספים נדבר בחלק הבא. 

יתרונות עמודי תשלום

יש מגוון יתרונות לעמודי תשלום, מה שמסביר מדוע הם הופכים להיות יותר ויותר נפוצים עבור הרבה בעלי עסקים. יתרונות אלו נוגעים בעיקר ליכולת המשופרת לקבל תשלומים בצורה אוטומטית בכל זמן ומקום.

במובן מסוים, דפי תשלום הם דרך פשוטה ולא יקרה להוסיף לעסק אפשרות של מכירה במסחר אלקטרוני באמצעות סליקת אשראי באינטרנט. הנה פירוט של כמה יתרונות מרכזיים: 

מכירה בכל מקום

אחד היתרונות של מכירת מוצרים באינטרנט היא לפנות לקהל יעד שלא נמצא בקרבה גאוגרפית אליכם, ולהציע את המוצר בכל רחבי המדינה למגוון קהלים.

למשל אם יש לכם מוצר כמו ספר, רהיט, צעצוע או כל דבר אחר שתרצו למכור, תוכלו לעשות זאת בכל שטח גאוגרפי שתבחרו (בארץ ובחו"ל) על ידי כך שהלקוח ישלם עליו מרחוק ואתם תשלחו לו את המוצר.

זה נכון גם לגבי שירותים מגוונים נוספים, למשל יועצים רבים היום עובדים בצורה מרוחקת מה שמאפשר להם לעבוד עם עסקים שאינם בסביבתם. גם להם וגם לעסקים אחרים שנותנים שירותים מועילה היכולת לגבות תשלום בצורה מרוחקת.

אז למה כל זה באמת חשוב?
כאשר עסק עובד רק בצורה מקומית, הדרך שלו הרבה פעמים להגדיל הכנסות היא בעזרת יצירת מוצרים ושירותים נוספים לאלו הקיימים, בהנחה שהם יעלו את פוטנציאל ההכנסות בעסק (או בעזרת שימוש בפופאפים לאתר).

זו אסטרטגיה יעילה אך מצד שני היא דורשת השקעת זמן ומשאבים ביצירת מוצרים חדשים, למתג ולשווק אותם, וכמובן למכור.

מכירה מרחוק היא דרך יעילה להגדלת המכירות ללא צורך ביצירת מוצרים או שירותים נוספים, משום שהיא מגדילה בצורה משמעותית את קהל היעד הרלוונטי וכך מגדילה את פוטנציאל ההכנסה של העסק.

דפי תשלום הם כאמור דרך נפוצה וקלה שמאפשרת למכור מוצרים באינטרנט, מכל מקום.
למעשה מערכות חכמות מאפשרות דף רספונסיבי שמתאים את גודלו בתאם למכשיר, וכך נגיש עוד יותר ומאפשר ללקוחות לשלם אפילו בעזרת הטלפון הנייד. 

מכירה אוטומטית בכל שעה

בתשלום על עסקה בצורה רגילה, אנחנו צריכים להפגין נוכחות כלשהי אם פנים מול פנים או טלפונית, ומנהלים את תהליך התשלום מול הלקוח.

בתשלום בצורה אינטרנטית לעומת זאת, אין צורך להיות נוכח בזמן התשלום, משום שכל התהליך נעשה בצורה אוטומטית עבורך.

הלקוח יכול להיכנס בכל שעה ובכל מקום שיש בו אינטרנט לדף התשלום ולבצע קנייה בעצמו, 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע, בלי קשר לשעות פעילות העסק.

דבר זה מסייע לתהליך המכירה כי למעשה אתם עוזרים ללקוח להשלים את העסקה לפני שהוא משנה את דעתו, או סתם שוכח מהעניין עד שעות הפעילות של העסק.

כמובן שכל נושא המכירה האוטומטית פחות רלוונטי למי שמעדיף לנהל שיחה ארוכה עם הלקוח ואז לשכנע אותו להוציא מהארנק את האשראי ולהתחיל לקרוא את המספר, התוקף, התאריך וכל הפרטים שיפתחו את היחסי חוקר-נחקר במהירות מדהימה cool 

גביה מידית של הכספים

אחד הדברים שכמעט כל בעל עסק צריך להתעסק איתם הוא גביית כספים מלקוחות. 

יש לזה שני צדדים, הראשון הוא הגבייה עצמה – הזמן שצריך להשקיע בקבלת התשלום, למשל קבלת פרטי אמצעי התשלום מהלקוח, הזנה שלו (אם זה אשראי) ואם צריך מתן עודף (בקבלת מזומן).

התעסקות בגבייה פר מכירה לוקחת זמן קצר, אבל הזמן שצריך להקדיש לזה כל פעם מחדש גדול מהזמן הנטו שאתם עושים את הגבייה.

הצד השני הוא הגבייה עצמה – לעיתים אנחנו מספקים שירות או מוצר וקבלת התשלום אינה מידית אלא רק במועד מסוים, למשל בתחילת החודש העוקב (במקרה הטוב).

כשמגיע מועד הגבייה החודשית שלנו אנחנו צריכים לבדוק אם קיבלנו את כל הכספים, במידה ולא אנחנו צריכים לתזכר את הלקוחות. כמו כן לקוחות שכן העבירו כספים, יבקשו מאתנו להנפיק להם קבלה.

עמודי תשלום כאמור הופכים את התהליך התשלום (ולכן גם הגבייה) לאוטומטי, מה שחוסך לכם זמן יקר והתעסקות.

למעשה זמן הגבייה עבורכם לא באמת קיים, כי הלקוח מבצע את התשלום בעצמו ומקבל באופן אוטומטי חשבונית ירוקה לכתובת הדוא"ל שלו.

הלקוח גם יכול לבצע תשלומים (אם תבחרו) וכך לא תצטרכו לתזכר אותו לבצע תשלום עתידי.

 

——–

נשמע טוב נכון?
לחצו כאן לקבלת 30 ימי ניסיון ללא עלות ובלי התחייבות

——–

דף סליקה באינטרנט

אבטחה גבוהה ושירות רציף

על מנת למנוע הונאות באשראי, חברות האשראי פתחו מנגנוני הגנה שונים ותקני אבטחה מתקדמים שמצמצמים מאוד את האפשרות לבצע הונאות.

בהתאם גם דפי תשלום צריכים לעמוד בתקני אבטחת מידע מחמירים של חברות האשראי שנוגעים לביצוע עסקאות באינטרנט, אולי כבר הספקתם לשמוע קיצורים כמו PCI DSS שנוגע לתקן סליקה ו- SSL שמתייחס לרמת אבטחת האתר בו מתבצעת הסליקה.

כמו שאתם יודעים מסתובבים ברחבי האינטרנט לא מעט האקרים (פַרְצנים בעברית, ידעתם? smiley) שונים המחפשים לחדור לאתרים מסיבות מגוונות – אידיאולוגיות, פוליטיות ,כלכליות ו.. אפילו שעמום.

החדשות הטובות, אתם לא צריכים לדאוג לנושא אבטחת המידע כלל כשאתם עושים שימוש בדפי התשלום שלנו. הדפים יושבים על גבי המערכת שלנו וכל נושא האבטחה הוא באחריותנו.

זה גם אומר שרציפות השירות גבוהה, אנחנו משקיעים רבות בנושא האבטחה וגיבוי השרתים כך שדף התשלום שלכם תמיד יהיה באוויר.

עוד יתרון הוא החסכון בעלויות ­הנלוות שכרוכות בעמידה בתקני האבטחה ובתקני חברות האשראי. העלויות משתנות בהתאם לסוג האתר והחיבור לחברת הסליקה ויכולות להגיע לסכומים גבוהים.

בקיצור תנו לנו לדאוג לכל נושא האבטחה ואתם תדאגו למכור מה שיותר.

אפשרות מעקב

חלק מהמערכות של דפי תשלום מאפשרות לנו מעקב אחרי המרות קנייה, זאת בעזרת הפניית (Redirect) כל לקוח משלם לדף ספציפי שאנחנו קובעים בסוף תהליך המכירה.

במילים אחרות, דפי התשלום מאפשרים לנו לראות כמה אנשים השלימו את תהליך הקנייה מתוך כל האנשים שלחצו על המודעה שלנו.

דבר זה חשוב למשל כאשר מפרסמים את המוצר בתשלום באינטרנט (למשל בפייסבוק או בגוגל) וכך אנחנו מקבלים אינדיקציה על יעילות קמפיין המכירה שאנחנו מנהלים.  

כך נוכל לוודא שעלויות הפרסום יהיו נמוכות משולי הרווח שלנו על המוצר, שאחרת מן הסתם אין לנו טעם להשקיע כספים על פרסומו.

אפשרות מעקב נוספת היא בעזרת הוצאת דוחות על ביצועי דפי התשלום כך שתוכלו לראות בכל רגע כמה כסף נכנס ומתי.

אצלנו במערכת ניתן אפילו לחפש עסקאות לפי פרטי הלקוח כמו שמו ואימייל שלו, כך שתוכלו בקלות לחזור לקנייה מסוימת לצורך בדיקה.

עמוד סליקה לעומת חנות מקוונת

יכול להיות שקראתם עד כה וניסיתם להבין מה ההבדל בין חנויות מקוונות שמוכרות מוצרים לבין דפי תשלום שגם בהם ניתן למכור מוצרים.

יש דמיון וגם שוני בין אתר מסחר אלקטרוני שיש בו דפי מוצרים שונים, לבין דף סליקה באינטרנט שהזכרנו עד כה. אפשר לסכם את ההבדלים בכמה נקודות: פשוט, כמות ועלות.

גם אתר מסחר וגם אתרי סליקה מאפשרים לבצע תשלום על מוצר כלשהו שאנחנו מעוניינים בו בעזרת סליקת כרטיס האשראי של הקונה לאחר שמילא את פרטיו.

באתר מסחר לרוב כמות הדפים תהיה גדולה משמעותית, יכולים להיות לנו עשרות, מאות ואף אלפי מוצרים, כשלכל אחד מהם דף משלו עם פריטים בעלי תמחור שונה. לעומת זאת דפי סליקה לרוב מיועדים למכירת כמות מוצרים קטנה יחסית.

על מנת להקים אתר מסחר יש צורך בהשקעה לא קטנה של זמן ועלות, משום שלרוב הוא דורש איש מקצוע שיבנה את האתר ויחבר אותו למערכות סליקה (גם החיבור הזה בפני עצמו כולל עלות נוספת ותשלום חודשי של עשרות עד מאות שקלים).

כמו כן, כאשר הגבייה מתבצעת באתר שלכם, יש צורך לעמוד בתקני האבטחה המחמירים של חברות האשראי שהזכרנו קודם שמוסיפים לעלות של בניית ותפעול האתר.
בהתאם לכל אילו התחזוקה של אתר מורכב דורשת משאבי זמן כל חודש, בנוסף לעלויות אחסון ותחזוקה טכנית.

מכל הסיבות שהזכרנו, ניתן להבין שאתר מסחר נועד לכמות מוצרים גדולה והיקפי מכירה שמצדיקים את השקעת המשאבים.

אבל מה קורה אם תרצו למכור רק כמה מוצרים או שירותים בודדים?

אז הבנו שלא לכל עסק יש טעם בכלל להקים חנות מקוונת, אבל עדיין יש עסקים שרוצים למכור מוצרים ושירותים בצורה פשוטה. דרך שלא תדרוש השקעת משאבים וזמן רב שניתן לנצל הרבה יותר טוב בעסק.
כאן בדיוק הפתרון של עמודי סליקה יכול להיות פתרון מושלם.

בניגוד לחנויות מקוונות, עמודי סליקה לא דורשים מכם אפילו להקים אתר משלכם. למעשה הדף יושב בצורה מאובטחת על גבי השרתים של החברה שנותנת לכם את שירות הסליקה והחשבוניות.

כך מתאפשר לכם למכור בצורה אלקטרונית מבלי להשקיע סכומים גדולים על הקמת אתר, אין לכם צורך לדאוג לאבטחה שלו ואין לכם צורך לשלם סכומים גבוהים על מסוף וירטואלי והחיבור לסליקה של האתר.

דפי סליקה מול אתרי מסחר

תהליך יצירת דף תשלום

אם אתם חושבים שדף תשלום יכול להועיל לעסק שלכם מכל הסיבות למעלה אתם אולי תוהים כמה מסובך זה יכול להיות, במיוחד אם היכולות הטכניות מצומצמות.

אז אפשר להרגיע אתכם, תהליך יצירת דף תשלום אצלנו הוא יותר פשוט ומהיר כנראה ממה שחשבתם, ואורך מספר דקות בודדות.

אפשר לחלק אותו לארבעה שלבים שתצטרכו לעשות:
1. היכנסו למערכת.
2. צרו פריט על שם המוצר או השירות שאתם רוצים למכור ומחירו (אם קיים כבר אפשר לדלג על שלב זה).
3. צרו דף תשלום חדש ובחור את המוצר שיצרתם בשלב 2. אם יש צורך הוסיפו אפשרויות משלוח ופרטים נוספים.
4. בצעו שמירה וקבלו קישור שתוכלו לפרסם לקהל רלוונטי שלכם.

כמו שאתם רואים יצירת דף תשלום ממש פשוטה, למעשה ניתן ליצור תוך זמן קצר דף תשלום שתוכלו להפיץ ויאפשר לכם גביה קלה ואלגנטית של תשלום מהלקוחות.

איך נראה תהליך התשלום מצד הלקוח?
ראינו שלפתוח עמוד תשלום ניתן לעשות תוך כמה דקות, עכשיו נבין מה התהליך (הקצר) שעובר הלקוח בזמן התשלום על המוצר שאתם מוכרים. למעשה עבורו התהליך אפילו קצר עוד יותר:

1. הלקוח מגיע לעמוד התשלום המאובטח אחרי שדיבר אתכם או ראה אותו במקום כלשהו (אתר, דף נחיתה, חנות בפייסבוק, וכו') והחליט לבצע רכישה.
2. הלקוח מזין את הפרטים הרלוונטיים כולל פרטי האשראי ומאשר את הרכישה.
3. הלקוח מקבל במייל חשבונית חתומה דיגיטלית.

כל התהליך הזה נעשה אצלנו בצורה אוטומטית, ואם הלקוח לא בוהה סתם במסך (כל אחד ותחביביו) התהליך ימשך פחות מדקה.

למעשה הלקוחות יכולים לבצע רכישה בכל שעה ובאופן אוטומטי בלי צורך שלכם במעורבות בתהליך כשאין מגבלה לכמות הרכישות שהלקוחות יוכלו לבצע ממכם. 

——–

אם הגעתם עד הלום כנראה שאתם ממש מתעניינים בדף תשלום smiley 
אז למה לא להתנסות בחינם?
לחצו כאן לקבלת 30 ימים ללא התחייבות 

——–

לאיזה דברים תזדקקו כדי לבנות דפי תשלום?

כל מה שאתם זקוקים לו הם שני דברים, הראשון זה להיות לקוח שלנו ולבחור את המסלול המתאים לכם והכולל בתוכו אפשרות ליצירת דפי מכירה. הדבר השני זה להתחבר לסליקת אשראי (ניתן לפתוח חשבון סליקה במהירות דרכנו).

אנחנו מציעים מגוון אפשרויות סליקת אשראי באינטרנט:

תוכלו לסלוק דרך חברת האשראי הקיימת שלכם דבר שמתאים למי שכבר סולק בהיקפים גדולים יחסית של אלפי שקלים בחודש.

אם אתם סולקים בהיקפים קטנים יותר, אנחנו מאפשרים לפתוח חשבון סולק דרך חברת צד ג' (מאגד אשראי) ישירות דרך המערכת שלנו. במקרה כזה ניתן אף לקחת מסלול ללא תשלום חודשי על חשבון הסליקה כך שאם לא סלקתם, לא שילמתם. זהו פתרון אידאלי לעסקים עם היקף סליקה נמוך שרוצים לחסוך בהוצאות. (אם אתם לקוחות שלנו במידה ואין לכם אפשרות סליקה, תוכלו להוסיף אותה לפי ההוראות כאן

כמה עולה להקים דף סליקה באינטרנט?

העלות של הקמת דפי סליקה באינטרנט משתנה בין המערכות השונות בצורה משמעותית ויכולה לנוע מעשרות שקלים וגם מעל מאה שקלים, וזה עוד לפני חישוב עלויות מסוף סליקה באחת מחברות האשראי.

אנחנו באיזיקאונט החלטנו להנגיש אפשרות לסליקת אשראי באינטרנט במחיר נוח לכל בעל עסק –  לכן עד להודעה חדשה עלות הקמת הדפים במערכת יעלה רק של 25 ₪ לחודש, כתוספת למסלול החשבוניות והסליקה הקיים שלכם.

זו עלות מאוד תחרותית לשוק, במיוחד שהיא נמצאת על המערכת המתקדמת והחכמה שלנו (אם אתם לקוחות אתם כבר יודעים על מה אנחנו מדברים) שמאפשרת לכם ניהול מאוד יעיל של המסמכים החשבוניים והעסק.

עוד יתרון חשוב של המערכת שלנו, היא שהכל מרוכז במקום אחד, יצירת דף התשלום, חיבור הסליקה והחשבוניות הדיגיטליות. אין צורך לעבוד עם כמה מערכות במקביל, כך שהתהליך פשוט יותר, בעל אמינות טכנית גבוהה וכמו שהבנתם כבר, זול משמעותית.   

איך מקימים עמוד סליקה – הצצה למערכת

לקוחות קיימים? כתבנו עבורכם מדריך מלא על הקמת דפי תשלום כדי שתוכלו להקים צ'יק-צ'ק את דף הסליקה שלכם ולמכור מוצרים (לחצו כאן לקריאת המדריך). לא לקוחות? לא נורא הירשמו פה ותוכלו גם להקים לעצמכם דפי תשלום.

בכל מקרה, בואו נעיף מבט זריז באפשרות החדשה ליצירת עמודי תשלום.

ככה נראה עמוד יצירת דף סליקה במערכת – השדות העיקרים שאיתם נבנה את דף התשלום הם:

איך מקימים עמוד סליקה באינטרנט

שם הדף – שם הדף שיופיע עבורכם ברשימת הדפים שתצרו במערכת, כך שתוכלו להבדיל בין הדפים השונים שאתם יוצרים.

טקסט ראשי – מתאר את המוצר / שירות שאנחנו מוכרים. ניתן גם להוסיף קובץ תמונה.

מוצרים – מאפשר לנו לבחור את מוצרים למכירה שהגדרנו מוקדם יותר במערכת. בדוגמה פה יצרנו פריט שהוא ספר בשם "כלכלה נבונה" שעלותו 88 ₪ והוספנו אותו לאחר מכן כמוצר למכירה, ע"י לחיצה על כפתור "בחירה".

אפשרויות משלוח – מאפשר לנו ליצור אפשרויות משלוח שונות במחירים שונים. זהו שדה שאינו חובה, למשל אם אתם מוכרים שירות או אם כללתם במחיר המוצר את עלות המשלוח.

אפשרויות מתקדמות – יאפשרו לכם לקבוע אפשרויות תשלומים, בחירת משתמש (באיזקאונט אנחנו מאפשרים מספר עסקים/משתמשים),  ועמוד תודה אליו מופנים לאחר הקנייה ועוד. 

לסיכום – אז למה לנו דפי תשלום עכשיו?

במאמר הבנו שדף תשלום הוא למעשה דף שמאפשר ללקוח שלנו לבצע רכישה באמצעות כרטיס אשראי של המוצר שלנו. בדף לרוב יופיע תיאור קצר של המוצר שאותו אנחנו מוכרים עם מחיר ואפשרויות רלוונטיות נוספות כמו אפשריות שילוח.

היתרון של דפי תשלום הוא בכך שהם מאפשרים לנו למכור מוצרים ושירותים לאנשים במיקומים ושעות שונים וכל זאת בצורה אוטומטית וללא צורך בהתערבות שלנו בזמן הקניה של הלקוח.

יתרון חשוב נוסף הוא שהמכירה היא אוטומטית, הלקוח מבצע תשלום ומקבל חשבונית אוטומטית בלי קשר לשעות פעילות בית העסק שלכם.

בנוסף ליתרונות אלו, דפי תשלום הם דרך מצוינת להגדלת גודל הקהל ופוטנציאל המכירות וההכנסות בעסק, וזאת ללא צורך ביצירת מוצרים או שירותים חדשים.

דפי תשלום הם גם אפשרות מעולה לעסקים קטנים שרוצים למכור מספר מוצרים בלי להיכנס להשקעה גדולה שכרוכה בהשקעת משאבים רבים – כסף, זמן ועמידה בתקני חברת האשראי, דברים שנדרשים בעת הקמת חנות מקוונת.

אנחנו באיזיקאונט מבינים את החשיבות והפוטנציאל דפי תשלום לעסקים קטנים, ומסיבה זאת רוצים לעודד אתכם לעשות שימוש בדפים כאלו בעסק.

לכן, החלטנו לשמור על עלויות אטרקטיביות במיוחד ליצירת דפי תשלום כדי שכל בעל עסק יוכל להגדיל את הכנסותיו ללא התלבטות.

אם אתם רוצים להתחיל היכנסו למערכת או צרו איתנו קשר עוד היום.

דילוג לתוכן