איך מפיקים חשבוניות אוטומטיות מ- Paypal

מקבל תשלומים ב- Paypal? למה לעבוד קשה?
תן למערכת לעבוד בשבילך!

יכולות המערכת:

  • הפקת חשבונית אוטומטית לאחר כל תשלום שמתקבל לחשבון הPaypal שלכם
  • מעקב אחר ההכנסות והחשבוניות שהופקו
  • הגדרה בשתי דקות – כל אחד יכול!
  • ללא תוספת תשלום – האפשרות קיימת ללא עלות נוספת החל מהחבילה המשתלמת

נשמע מעולה! איך עושים את זה? בטח מסובך…
אז זהו שלא.
הכנו עבורכם הכל. רק להעתיק את הקישור ולעקוב אחרי ההוראות:

(מעדיפים באנגלית? לחצו כאן)

הגדרת חיבור IPN עבור חשבוניות אוטומטיות מתשלומי PayPal

ההליך הבא מתאר כיצד לציין ולהפעיל את כתובת המאזין IPN שלך בפרופיל פאייפאל שלך: 

  1. התחבר לחשבון העסקי PayPal שלך ב www.paypal.com.
  2. לחץ על סמל הפרופיל () בצד הימני העליון של הדף. מהתפריט פרופיל העסק, בחר ב-פרופיל והגדרות ולאחר מכן ב-כלי המכירה שלי. 
    הערה: אם אינך רואה את סמל הפרופיל בפינה השמאלית העליונה, נווט לחשבון שלי> פרופיל> כלי המכירה שלי.
  3. גלול מטה לקטגוריה קבלת תשלום וניהול סיכונים שלי ובשורה של הודעות תשלום מיידי לחץ על עדכן.
  4. לחץ על בחר הגדרות ׳הודעת תשלום מיידית׳ על מנת להזין את כתובת הקישור לEZcount.

הדף הבא ייפתח:

צילום מסך

5. הזן לשדה כתובת URL של הודעה את הקישור ממערכת EZcount. 
את הקישור תמצא מתוך אפשרויות -> הגדרות מערכת -> API&PayPal:

צילום מסך
  1. סמן את קבל הודעות תשלום מיידיות (מופעל) כדי להפעיל את החיבור.

  2. לחץ על שמור וסיימנו! כעת על כל תשלום שיתקבל בפאייפל, מערכת EZcount תפיק חשבונית בצורה אוטומטית.

  3. הדף הבא שנפתח מאפשר עריכה של ההגדרות או כיבוי הודעות התשלום האוטומטיות. תוכלו לחזור לדף זה בכל עת באותה הצורה שהגענו אליו 
צילום מסך

9. אנו ממליצים לבצע קבלת תשלום אחת לבדיקה על מנת לוודא כי הכל עובד ושמופקת חשבונית אוטומטית.

משהו לא עובד? להלן הטעויות הנפוצות בהגדרת ההתממשקות:

  1. הפניה לכתובת הלא נכונה – יש להקפיד להעתיק את הלינק המלא מהמערכת בצורה נכונה.

  2. לא קיבלתם אישור להשתמש בפאייפל בחשבון העסקי.

  3. הפניה מפאיפאל היא לא מסוג success.

    כדי שתיוצר חשבונית אנחנו צריכים לקבל מפאייפאל בקשה מסוג success.
    בקשות מסוג pending שמאפיינות את החלק הראשון של העברה או בקשה לאישור העברה לא מייצרות חשבונית (זאת מכיוון שלא בוצעה עסקה בפועל).

    אנחנו תומכים בקבלות תשלום מהסוגים הבאים: 

    • Express checkout
    • Cart
    • Web transfer​
    ביטולים וסוגי העברות נוספים לא מייצרים חשבונית.
    * ניתן לראות ביומן הIPN מאיזה סוג הבקשה שהופנתה אלינו (ראו סעיף "התנגשות בין הגדרות הIPN לבין אתר האינטרנט של המשתמש" )

     

  4. התנגשות בין הגדרות הIPN לבין אתר האינטרנט של המשתמש
    במידה והגדרתם את הIPN כמו שצריך ועדיין לא מופקות קבלות, קורה לא אחת שישנה התנגשות בין מה שהאתר שלכם שולח לבין מה שהגדרתם בפאייפל.

    כדי לראות זאת יש להיכנס לPayPal ואז אל היסטוריית תשלום (לינק)

     ​אתרו את העסקה לפי transaction ID 
    ואז לחצו על "פרטי הודעת תשלום מיידית", של התשלום שאותו ניסיתם לבצע.

    בכתובת הURL של ההודעה צריך להופיע הכתובת אותה העתקתם מאיתנו בסעיפים הקודמים, במידה ומופיעה כתובת אחרת, זה אומר שפאייפאל לא פנו אלינו.

    לרוב זה מראה על כך שכאשר פתחתם בקשה לסליקה, האתר שלכם הודיע לפאייפאל שאת ההפניית IPN של הסליקה הנוכחית צריך להפנות למקום אחר (המתכנת שלכם מכיר את זה כnotify_url).

    איך לתקן?
    – חפשו באתר שלכם האם ישנן הגדרות IPN, במידה וכן הזינו גם אצלכם באתר את כתובת הדף שלנו.
    – דברו עם המתכנת / האיש הטכני שבנה לכם את האתר, הוא ידע להגיד לכם למה האתר שלכם "דורס" את ההגדרות ששמתם בפאייפאל.

    עוד מידע טכני משעמם עבור המתכנת שלכם
    בעת פתיחת טופס פניה לפאייפאל יש לוודא שלא נשלח שדה בשם notify_url  במידה ותשלחו אותו זה ידרוס את הגדרות הIPN שהוזנו לתוך Paypal.