יתרונות בהפקת חשבוניות מס או קבלות באינטרנט

שאלה כמעט קבועה שאנחנו מקבלים מהלקוחות שלנו היא:

למה לי להפיק את החשבוניות שלי באינטרנט? הרי יש לי פנקס קבלות, חשבוניות וכו' למה לי להעביר את המסמכים אל האינטרנט

הפקת חשבוניות מס או קבלות באינטרנט זהה מבחינת החוק לכתיבתן כמסמך ידני, ההבדל הוא שאת המסמך תוכנה מפיקה, בשונה מפנקס רגיל המסמך הוא קובץ הPDF שהמערכת מייצרת עבורכם ומגבה מיידית.

הפקת חשבוניות וקבלות בקלות ובמהירות

להלן היתרונות שיש לשימוש באינטרנט כדי להפיק חשבוניות מס, קבלות, הצעות מחיר, חשבונית עסקה וכדו'...

  • יצירת מסמך זולה יותר – העלות ליצירת חשבוניות מס באינטרנט הרבה יותר זולה מכתיבה בפנקס ידני, בל נשכח שלבד מעלות הדפסת הפנקס, צריך לקנות מעטפה ובול, ללכת לדואר לשלוח ללקוח וכו', כל זה נחסך מכם כשאתם מפיקים חשבונית באינטרנט – חסכון של זמן וכסף.
  • קל יותר לשלוח חשבונית – לפי החוק כדי לשלוח מסמך במייל צריך לחתום אותו דיגיטלית, בתהליך זה המסמך עובר תהליך הצפנה שמונע שינויים ומוודא שאכן אתם אלו הבעלים האמיתייים שלו.
    אנחנו נותנים לכם את החתימה הדיגיטלית הזאת חינם וכך כל מסמך שאתם מייצרים נחתם דיגיטלית ומיידית נשלח ללקוח שלכם, חסכתם לעצמכם זמן וכאב ראש.
  • גיבוי המידע – חשבונית רגילה מנייר יכולה להאבד וכך גם העותק שלה, כולנו מכירים אנשים שאיבדו פנקס חשבוניות שלם ואת כאב הראש שכרוך בשחזור המסמכים מהפנקס.
    כאשר מפיקים חשבוניות אונליין או קבלות אונליין, המסמכים שלכם תמיד מגובים כך שהם לא יכולים להאבד יותר. בנוסף העתק מכל מסמך נשלח אליכן למייל בתור אמצעי זהירות נוסף.
  • גמישות במראה המסמך – כאשר אנחנו מדפיסים פנקס מסמכים ופתאום משנים לוגו, עובדים כתובת או מחליפים טלפון, צריך להדפיס מחדש פנקס נוסף, בעוד שבמערכת הפקת חשבוניות באינטרנט, תמיד ניתן יהיה פשוט לשנות את הפרטים והחל מאותו רגע כך יראו המסמכים שלכם.
  • איכות סביבה – כשמפיקים חשבוניות או קבלות באינטרנט, אנחנו משתמשים בפחות נייר כיוון שמסמך המקור עצמו הוא הPDF אותו יצרנו, לכן שימוש במערכת EZcount מאפשר לכם להגן על הסביבה.
  • פחות טעויות – במערכת חשבוניות ממוחשבת ישנן פחות טעויות כיוון שאת כל החישובים של המחירים המע"מ ההנחה וכדו' מבצע המחשב, כל עוד זמן שלא תטעו בהזנת הנתונים החישוב יהיה מדוייק ונכון.
  • יצירת מסמכים עוקבים – המערכת יודעת לייצר מסמכים מתוך מסמכים אחרים, כך שאם הפקתם הצעת מחיר, תוכלו להפיק ממנה חשבונית עסקה, ממנה חשבונית מס וממנה את הקבלה. כל זאת נעשה בצורה אוטומטית בלי צורך כל פעם להליד מחדש את הערכים של המסמך הקודם שוב.
  • נראות מיתוג ויצוגיות – מסמכים דיגיטלים תמיד קריאים הם לא כתובים בכתב יד וניתן תמיד להבין מה כתוב בהם מה שיכול לחסוך הרבה זמן ו"כאב ראש" בהמשך הדרך. המסמך צבעוני מכיל את הלוגו שלכם ואינטרקטיבי כך שאם מישהו מקליק על הלוגו הוא מופנה לאתר שלכם, כך שיצירת חשבוניות אונליין נותנת לכם מיתוג טוב יותר ונראות טובה יותר.
  • נוחות וזמינות – החשבונית באינטרנט תמיד זמינה לכם מכל מכשיר שמחובר לאינטרנט, ניתן להפיק את המסמך בסמארטפון, טאבלט או מחשב. ובמקום להחזיק פנקס נפרד לחשבוניות פנקס נפרד לקבלות ואחד אחר להצעות מחיר כולם נמצאים בכף ידכם.

לסיכום:

היתרונות של הפקת מסמכי מס הכנסה אונליין עולים בכל פרמטר על השימוש הידני, קל יותר, מהר יותר וזול יותר לעבוד עם מערכת להפקת חשבוניות באינטרנט.

אנחנו ממליצים כמובן שתתנסו במערכת EZcount.

דילוג לתוכן