חבר מביא חבר – איך עושים את זה נכון

קודם כל, כל הכבוד על חברות טובה laugh

כמה פעמים מצאתם את עצמכם ממליצים על ספק שאתם עובדים איתו?
על חנות שאתם רוכשים ממנה? על מוצר שאתם מרוצים ממנו?

מבצע חבר מביא חבר יוצא לדרך!

friend-brings-a-friend

הגיע הזמן להתפנק ועל הדרך לפנק גם את החברים שלכם!

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למאות לקוחות שלנו המרוויחים בזכות ההמלצות שלהם עשרות שקלים בחודש.

אז תהיו חברים – עזרו גם לחברים שלכם לשדרג את העסק שלהם.

איך? תראו כמה זה פשוט:

בכניסה לחשבונכם מצאו את הלינק בראש הדף: 

how-to-use-friend-brings-friend-easy-count

בלחיצה עליו יפתח לכם החלון הזה:

 

how-to-recommend-a-friend-easy-count

כעת תוכלו לבחור כיצד להמליץ:

אופציה ראשונה – המלצה בפייסבוק

בלחיצה על 'לחצו להמלצה בפייסבוק' יפתח לכם עמוד הפייסבוק הפרטי שלכם עם לינק הרשמה למערכת.

תוכלו לכתוב שם את המלצתכם לחברי הפייסבוק שלכם ולשתף. כל אחד שירשם דרך הפוסט ישוייך תחת חשבונכם.
 

אופציה שניה – המלצה במייל

בלחיצה על 'לחצו להמלצה במייל' תגיעו לחשבון האי מייל שלכם, שם תוכלו לבחור מתוך אנשי הקשר שלכם את חבריכם העצמאים להם תרצו לשלוח את ההמלצה. 

מוזמנים להוסיף שם כמה מילים אישיות על ההמלצה שלכם smiley
 

אופציה שלישית – שימוש בלינק

בלחיצה על 'העתק' תוכלו לשתף את הלינק בכל מקום שתרצו.

תוכלו לשלוח אותו לחבר בווטצאפ, במייל אותו כתבתם במיוחד או אפילו לפרסם באתרים רלוונטים.
 

כל אחד שנרשם בעזרת הלינק שפרסמתם מקבל 40 ש"ח מתנה לשימוש במערכת איזיקאונט.

לאחר הרכישה חשבונכם יעודכן גם הוא ב 40 ש"ח ותוכלו לראות בתפריט 'אפשרויות' —> 'החשבון שלי' את הקרדיט שצברתם.

 

how-to-recommend-a-friend-easy-count-total-amount

מיותר לציין שניתן להמליץ כמה פעמים שתרצו wink

כל המלצה מגדילה את הפוטנציאל להרוויח. 
הבאתם חבר קיבלתם 40 ש"ח, הבאתם שניים קיבלתם 80 ש"ח וכן הלאה…


יתרונותיה הרבים של שיטת 'חבר מביא חבר' אינם מוטלים בספק.

ואם כבר בחברות עסקינן, גם אנחנו החלטנו לצאת חברים וריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לעשות הטבת 'חבר מביא חבר' גם בעסק הפרטי שלכם. 
 

אז למה בעצם 'חבר מביא חבר'? כי אין חכם כבעל ניסיון

בראש ובראשונה זו הסיבה. השגרירים הטובים ביותר של העסק שלכם הם לקוחות מרוצים.

מי מאיתנו לא היה מעדיף המלצה של חבר / קולגה על פני פרסום רנדומלי שהוא ראה ברשתות.

המלצות של חברים בדרך כלל מהימנות וקולעות. הם מכירים אתכם, יודעים במה אתם עוסקים ומה הצרכים שלכם וכמובן לא "ימכרו" לכם מוצר שהם בעצמם אינם מרוצים ממנו.

תגמול

שיטת 'חבר מביא חבר' משתלמת לכולם.

החבר המומלץ מקבל הטבה למוצר / שירות שהוא כנראה צריך ורוצה.

החבר הממליץ מתוגמל בכסף / מתנה / הטבה שאתם מחליטים עליה מראש.

ואתם זוכים בלקוחות חדשים – כך כולם מרוויחים.

רשתות חברתיות

שלבו בפרסום אפשרות לשיתוף ברשתות החברתיות. אלפי לקוחות פוטנציאליים כבר נמצאים שם ולכם רק נותר להגיע אליהם.

הפכו את השיתוף לנוח וקל ובלחיצת כפתור אפשרו לשתף את הפרסום ולהגדיל את החשיפה.

ככל שהלקוחות שלכם יגיעו ליותר קהלים כך כמובן גם אתם. 

תחושת שייכות

כאשר לקוח שלכם הופך להיות שגריר שלכם זה מעצים את תחושת השייכות שלו.

הוא יחזור אליכם לממש את ההטבה, הוא יעדכן את החברים בפיתוחים החדשים וכך תגדילו את הסיכוי להשאיר אותו במעגל הלקוחות הקבועים. 

חסכון בכסף

שיטת הפרסום של 'חבר מביא חבר' חסכונית כיוון שאין בה כמעט עלויות פרסום והממליצים בדרך כלל מהווים את הסינון הראשוני של ההתאמה למוצר המוצע. 

במקום לפזר את המודעות שלכם בכל הרשתות, אתם מקבלים פרסום ממוקד, שפונה לקהל היעד שלכם. הלקוחות שלכם יודעים בדיוק מי מחבריהם יכול להתאים והם כבר יפנו אליו בשביל לזכות בהטבה.

לסיכום

'חבר מביא חבר' זו אחת משיטות הפרסום היעילות והחסכוניות.

ראינו כי בעזרת תגמול שווה ניתן לרתום את הלקוחות הקיימים לגייס לקוחות חדשים. 

כל הצדדים יוצאים מורווחים ומרוצים במינימום זמן, מאמץ והשקעה כלכלית.

דילוג לתוכן