6 יתרונות מדהימים של חשבוניות ממוחשבות שישדרגו לך את העסק

הפקת חשבוניות מס באינטרנט הפכה בשנים האחרונות לצו השעה, יותר ויותר עסקים עושים שימוש בשיטה זו
מתוך התובנה הברורה כי להפקת חשבוניות ממוחשבות ישנם יתרונות רבים על פני השיטה המסורתית: הן מייעלות את פעילותו וניהולו של העסק – הן מובילות לחיסכון משמעותי בכסף ובזמן יקר.

דמיינו את העסק שלכם פורח למקומות שלא חלמתם רק בעקבות שינוי קטן והוא המעבר להפקת מסמכים דיגיטלים.

מלבד היתרונות שתקראו בהמשך המאמר הזה, חשוב לציין את העובדה שבעידן המודרני התקדמות לעבודה בצורה מודרנית משפרת את ניראות העסק ואיתה משתפר הבטחון העצמי והשקט הנפשי שלכם.

בחורה נלהבת מהפקת חשבוניות ממוחשבות

האם חשבוניות און ליין מוכרות על ידי רשות המיסים?

אחד החששות שעולים בליבם של בעלי העסקים בכל הנוגע לשימוש בחשבונית ירוקה הוא מידת התקפות שלה, כלומר האם רשות המיסים מכירה בה כחשבונית לגיטימית. החשש הזה מובן ומקובל, מדובר בשיטה חדשה יחסית המאופיינת עם השנים האחרונות ותמיד יש קושי לעשות מעבר משיטת ניהול אחת לאחרת. 

מבחינת החוק, חשבוניות אלו קבילות לחלוטין, במיוחד לאחר שבשנת 2003 נעשו תיקונים בהוראות חשבונית דיגיטלית מס הכנסה לניהול פנקסי חשבונות המכירים במקוריותם של מסמכים ממוחשבים.

על פי תיקונים אלו נקבע כי על חשבונית אלקטרונית להיות "מסמך ממוחשב" שנוצר ונקלט על ידי אמצעים ממוחשבים ולו חתימה דיגיטלית. חוק החתימה האלקטרונית תשס"א – 2001, קובע כי חתימה דיגיטלית מאובטחת היא חתימה ייחודית המאפשרת לזהות ולקשר בין בעל המסמך למסמך הממוחשב וכן לראות האם נעשו שינויים במסמך לאחריה.

למה כדאי לך להתחיל עוד היום להפיק חשבוניות ממוחשבות?

  1. מעקב ובקרה – לעומת שליחת חשבוניות במעטפה מבוילת, דרך דואר ישראל, חשבוניות אלקטרוניות נשלחות אונליין, דרך דואר האלקטרוני. באמצעות שליחה און ליין באפשרותכם לעקוב אחר החשבוניות, להיות בטוחים שהן הגיעו ליעדן, ובמידה ולא התקבל עליהן אישור מיד עם רגע שליחתן, אפשר לשלוח אותן שוב לנמען. מה גם שלחשבוניות לא לוקח זמן להגיע אלא שהן מגיעות מעכשיו לעכשיו. 
  2. יעילות מרבית בניהול העסק – יתרון נוסף של תוכנה להפקת חשבוניות וקבלות ממוחשבות אלו הוא שהן מייעלות את פעילותו של העסק באופן משמעותי. ניהול החשבונות הופך להיות פשוט יותר, נוח יותר וקל לתפעול. הפקת חשבוניות במחשב הינו גם תהליך החוסך זמן עבודה יקר. 
  3. חיסכון במשאבים ובעלויות – על מנת להפיק חשבוניות רגילות, צריך שיהיה את כל הציוד הנדרש, כגון: בולים, דפים ומעטפות, מדפסת טעונה בדיו או פנקס חשבוניות שנרכש במחיר מופקע. יתרה מכך, חלק מבעלי העסקים נאלצים לשלם דמי משלוח בדואר רשום, במידה וברצונם שהחשבוניות יגיעו ליעדן בבטחה.

    לעומת זאת, חשבוניות אונליין אינן דורשות נייר זמין, מדפסת או דיו, מפיקים אותן באופן ממוחשב והן מובילות לחיסכון משמעותי, במיוחד ביחס לחלופה. 

  4. אבטחה מקסימלית – היות ומדובר במסמך דיגיטלי ולו חתימה אלקטרונית, הרי שהוא מאובטח לחלוטין. ניתן לראות אם נעשו שינויים במסמך והחתימה ייחודית לבעליו, כך שגם מהבחינה הזאת, אתם מכוסים. 
  5. תרומה לתדמית העסק – היות וחשבוניות און ליין הן פתרון מתקדם וחדשני, הן תורמות לתדמית חיובית של העסק. העסק מזוהה עם קדמה וחדשנות, מה שמשפיע על איך שרואים אותו ועוזר לבניית המותג. 
  6. תרומה לאיכות הסביבה – כאמור, לחשבוניות אונליין ישנם יתרונות רבים כאשר אחד הבולטים בהם הוא התרומה לאיכות הסביבה. השימוש בחשבוניות דיגיטליות מצמצם את הצורך בניירת המשרדית וחוסך במשאבים טבעיים ובעלי ערך רב.

החשבונית הממוחשבת המובילה בישראל EZcount:
מתאימה בדיוק בשבילך!

ניהול החשבונות הוא הבסיס של כל עסק ומשפיע באופן ניכר על הצלחתו.
Ezcount מציעה לכם ליהנות ממערכת הפקת חשבוניות פשוטה וקלה שתוכלו לעבוד אתה מכל מכשיר ומכל מקום.

אנו מעמידים לרשותכם ממשק משתמש פשוט וידידותי, אותו כל אחד יכול לתפעל בקלות וביעילות ובמידה ואתם בכל זאת זקוקים לכך, אנו מעמידים לרשותכם מעטפת שלמה של שירותים הכוללת גם תמיכה טלפונית, מקצועית, אישית, זריזה ואמינה.

הפלטפורמה סופר טכנולוגית ומכילה בתוכה:

  • דוחות
  • הכנסות
  • סליקה
  • סוגי החשבוניות למיניהן
  • הזמנות עבודה
  • תעודות משלוח, החזרה, הזמנות רכש
  • אישור פיקדון, שימוש בפיקדון ועוד פיצ׳רים מצוינים מתקדמים

אתם מוזמנים לנסות וליהנות!

תוכלו לפתוח ממש כעת בתקופת ניסיון בת 30 ימים להפקת חשבוניות ממוחשבות חינם,
בלי צורך להשאיר פרטי אשראי ובלי התחייבות מבחינתכם.

אלפי לקוחות מרוצים ישמחו להעיד על איכות התוכנה ושירות ללא תחרות.
צרו עמנו קשר והתחילו ליהנות מיתרונות רבים שיהפכו את שדרוג העסק שלכם לנוח והמשתלם ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן