תוכנה להפקת חשבוניות: 7 סיבות מצוינות להצטרף אל המהפכה הירוקה

החל משנת 2004 מאפשר החוק הישראלי משלוח חשבוניות זיכוי, חשבוניות מס וקבלות באמצעות המייל כמסמך ממוחשב.

בהתאם להוראות מס ההכנסה מסמך ממוחשב הוא מסמך העונה על שני תנאים, הוא נוצר, נשמר ונשלח באמצעים ממוחשבים והוא חתום בחתימה דיגיטלית מאובטחת של בעל החשבונית.

הפקת חשבונית באינטרנט ושליחה בדואר האלקטרוני מהווה מהפכה בתחום הנהלת חשבונות. מהיום תוכנה להפקת חשבוניות היא אחד הכלים היעילים והנפוצים ביותר בבתי עסק, קטנים וגם גדולים.

הצטרף למהפכת החשבוניות הירוקות

אז למה כדאי לכם להתחיל להשתמש בתוכנה להפקת חשבוניות?

  1. בעידן בו אנו עושים שימוש נרחב ברשת האינטרנט תוכנה זו מציעה לכל בית עסק פתרון מקצועי וחוקי הנועד להקל על בעלי העסקים, לחסוך זמן יקר וכסף רב. כל בית עסק צריך להנפיק חשבוניות, לבצע הפקת קבלות עוסק פטור או עוסק מורשה, לנהל מעקב אחרי הלקוחות, להדפיס מסמכים דיגיטלים, לשלוח ללקוחות ועוד עבודה בירוקרטית רבה ההכרחית לניהול מסודר ושוטף של העסק.


    תוכנה להנהלת חשבונות
    הופכת את העבודה לקלה הרבה יותר. היא מתאימה לעסקים קטנים ובינוניים ומעניקה מערכת פשוטה וידידותית להפקת חשבוניות באינטרנט, מערכת שאתה אפשר לעבוד מכל מכשיר, ממחשב נייד או נייח, מסמארטפון ומטאבלט. 

  2. הפקת חשבוניות במחשב מחליפה לחלוטין את הצורך בהדפסת חשבוניות, במשלוח החשבונית בדואר וחוסכת שעות עבודה רבות בתהליך ההפקה, במעקב אחרי החשבונית ולפעמים אף בתהליך הגבייה.
  3. היתרון הבולט של הפקת חשבוניות באינטרנט הוא החיסכון הכלכלי. מדו"ח שביצעה חברת FIDESIC עוד בשנת 2002 עולה כי המשאבים שנדרשים מבית העסק כדי להפיק מסמכים באופן ידני עולים לא מעט כסף. כתיבת החשבונית, המשלוח בדואר ועלות החומרים הנדרשים כמו הדפסת מסמכים, כלי כתיבה, מעטפות ועוד מצטברים להוצאה גדולה במשך השנה. חשבונית דיגיטלית חוסכת זמן יקר וכסף.
  4. הפקת חשבונית בקליק משדרגת כל משרד מבחינת סדר וארגון. לא תמיד אנו זוכרים היכן הנחנו את פנקסי החשבוניות. חלק מהחשבוניות נתלש ונאבד ואין צורך במקומות אחסון לפנקסי המסמכים המצטברים. רשויות המס דורשות מכל בית עסק לשמור חשבוניות במשך שבע שנים אחורה, כאשר אנו מפיקים מסמכים באמצעות תוכנה להפקת חשבוניות, אין חשש שהמסמכים יאבדו ואנו לא חשופים לקנסות בגין אובדן החשבוניות.
  5. חשבונית דיגיטלית נגישה ומקלה על ההתנהלות עם רואה החשבון. אין צורך לתלוש העתקי חשבוניות ולהעביר אותם בכל חודש לרואה החשבון, הוא יכול בכל רגע נתון ומכל מקום לעיין, לעבור על המסמכים, לעיין בכל הדו"חות ואם יש צורך הוא יכול לבצע הדפסת חשבוניות גם במשרד שלו.
  6. השימוש בכל תוכנה לשליחת מסמכים תורמת לשמירה על הסביבה ועל המצב של כדור הארץ. אין צורך לכרות יערות גשם כדי לספק כמויות גדולות של נייר לצרכים משרדיים, בקליק אחד אפשר לחסוך הרבה נייר ולהצטרף אל המהפכה הירוקה לשימור הסביבה.
  7. חשבונית מס היא תיעוד של התשלום המבוצע במסגרת ביצוע עסקה בין נותן השירות לבין הלקוח. חשבוניות מס מיועדות להתחשבנות עם רשויות המס ומהוות בסיס לגביית מיסים מבעל העסק בהתאם למספר העסקאות שבוצעו במהלך החודש או השנה. החשבוניות כוללות פרטים מלאים על בית העסק, שם העסק, כתובת, מספר עוסק מורשה או פטור ועוד. עם שימוש בחשבוניות ממוחשבות, לעולם לא תשכחו למלא את הפרטים החשובים, גם אם תשכחו, המערכת תזכיר לכם. 

חשבונית דיגיטלית מובילה EZcount: מתאימה בדיוק לעסק שלך!

  • חברת EZcount מציעה תוכנה להפקת חשבוניות המתאימה לעסקים קטנים ובינוניים והיא מכילה גם תוכנה להפקת קבלות עוסק פטור.
  • את המסמכים אפשר לשלוח מכל מכשיר, מהמחשב, מהסמארטפון, מהטאבלט ומכל מקום בארץ או בחו"ל.
  • צוות החברה מעניק תמיכה טלפונית מהירה, חמה ואמינה.
  • ממשק המשתמש ידידותי, קל ופשוט להפעלה.
  • החברה מציעה לכל לקוח שלושים ימי ניסיון בחינם וללא התחייבות. אין צורך להשאיר את פרטי כרטיס האשראי.

אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להעיד על איכות התוכנה ואיכות השירות, צרו קשר והצטרפו גם אתם!

דילוג לתוכן