הנהלת חשבונות לעורכי דין: חשבונית מאושרת ע"י מס הכנסה

אתם בטח חושבים שזה גימיק? עוד תוכנה שחושבת שהיא מתאימה להנהלת חשבונות לעורכי דין? אז זהו שלא. אחרי שנים של נסיון, מאות עורכי דין מרוצים ושידרוגים מתמשכים, איזיקאונט גאה להציג את הפתרון האולטימטיבי לניהול החשבונות שלכם עורכי הדין

אנחנו מודעים לצרכים המיוחדים שלכם ופיתחנו מערכת המתאימה לכם כמו כפפה ועוזרת בניהול וייעול העסק שלכם. המערכת מאד מתקדמת מבחינה טכנולוגית ובו זמנית פשוטה וקלה לתפעול. מתאימה גם למשתמשים חסרי כל רקע טכנולוגי.

הנהלת חשבונות לעורכי דין - תמונה ראשונה

להתראות שנות ה- 90 ברוכים הבאים 2021!

כל המידע יושב על ענן מגובה. אין כל צורך בהתקנות מורכבות. מה שמאפשר לכם לעבוד עם המערכת מכל מקום בכל זמן ומכל מכשיר (מחשב, טאבלט, סמארטפון).

אבטחת מידע וסודיות ברמה הגבוהה ביותר – רוצים לדעת עוד היכנסו לכאן.

כמה יקר זה יכול להיות? מתחיל ב- 17 ש"ח לחודש ועולה בהתאם לגודל העסק שלכם, למחירון החברה לחצו כאן.

אתם שואלים את עצמכם לגבי חשבונית מאושרת ע"י מס הכנסה? לחצו כאן ותקבלו הסבר על אישור התוכנה ברשויות.

הנהלת חשבונות לעורכי דין היא פעולה חשבונאית שכל משרד עורכי דין חייב לבצע. חוקי המדינה מחייבים לנהל את החשבונות בהתאם לחוק ולתקנות, אך לניהול החשבונות התקין יש חשיבות גם עבור בעל המשרד. כך תוכלו לדעת מה קורה בעסק שלכם, מהו היקף ההכנסות, ההוצאות, מהם הרווחים ועוד. 

כמו בכל משרד גם בניהול החשבונות של משרדי עורכי דין יש יתרון גדול לביצוע הנהלת חשבונות באמצעות תוכנה ממוחשבת לניהול החשבונות

אם אין לכם זמן לקרוא עוד ואתם פשוט רוצים להתנסות ב- 30 ימי נסיון חינם בלי התחייבות, אתם מוזמנים ללחוץ כאן ולהרשם לתוכנת EZcount.

כל הדברים שאתם צריכים לניהול החשבונות שלכם במקום אחד

מנהלים משרד עורכי דין ותוהים למה אתם צריכים תוכנה מיוחדת של הנהלת חשבונות לעורכי דין ומדוע אינכם יכולים להסתפק בתוכנות רבות ושונות המוצעות לניהול עסק? חשוב לדעת כי להנהלת חשבונות של עורכי דין יש מספר דרישות ייחודיות בשל ההתנהלות המיוחדת המאפיינת את עבודתם של עורכי הדין.

  • כמו בעלי מקצועות חופשיים גם עורכי הדין גובים מס ערך מוסף על שכר טרחה ושירותים שונים ומשלמים מס ערך מוסף על הוצאות שונות. אך עורכי הדין אינם גובים מע"מ על פיקדונות לנאמנות ואינם משלמים מע"מ על הוצאות מסוימות כמו למשל על תשלומים לבית המשפט.
  • עורכי דין מקבלים פיקדונות מלקוחותיהם ואותם הם מחזיקים בחשבונות נאמנות.  בעת קבלת הפיקדונות עליהם לתעד אותם, לתת אישור ללקוח ובעת הוצאת הכספים מחשבונות הנאמנות יש לתאר את אופן הוצאת הכספים, את סכום הכסף שהוצא, את התאריך ועוד.
  • על עורכי הדין לעקוב אחרי ההוצאות שהוצאו עבור כל לקוח בנפרד.
  • הנהלת חשבונות לעורכי דין מחייבת שיוך של תשלומים והוצאות לתיקים שונים של לקוח אחד.
  • משרדי עורכי הדין מורכבים לרוב ממספר שותפים. דרך התוכנה ניתן להפריד בין המסמכים של כל שותף / עו״ד זוטר ולייצר דוחות נפרדים למעקב פרטני ומדוייק יותר.

כדי לענות על הדרישות הייחודיות פיתחה חברת איזיקאונט תוכנה ייחודית והתאמות מיוחדות המיועדות עבור ניהול חשבונות עורכי דין. 

התוכנה מנהלת בדרך קלה וידידותית את הפיקדונות הנמסרים לעורכי הדין ומפיקה אישור על קבלת הפיקדון. באמצעות התוכנה אפשר לעקוב ולנהל גם את הוצאות הלקוח מהפיקדון. 

התוכנה מתעדת את כל תשלומי האגרות וההוצאות השונות המשולמות ע״י עורכי הדין עבור לקוחותיהם, כולל תשלומים המשולמים ללא תוספת מע"מ.

התוכנה מאפשרת גישה מלאה למידע שלכם בכל עת, חיסיון למידע הלקוחות ועוד פתרונות של הנהלת חשבונות לעורכי דין בהתאם לדרישות החוק.

כל בית עסק צריך תוכנה לניהול חשבונות וסדר בניהול העסק, אך במיוחד עורכי דין בשל העובדה כי עבודת עורכי הדין מבוססת על סדר בניירת ותיקי לקוחות רבים החייבים להתנהל בדרך יעילה ונוחה. 

הנהלת חשבונות לעורכי דין - תמונה שניה

תוכנה לניהול משרד עורכי דין

התוכנה הייחודית של חברת איזיקאונט מפיקה חשבוניות ממוחשבות. להפקת חשבוניות ממוחשבות יש יתרונות רבים:

  • חשבוניות עורכי דין באינטרנט מופקות באופן אסתטי (הפנים של העסק שלכם), כאן לא תיתקלו בבעיה של כתב יד בלתי קריא ובהבנה של כתב היד.
  • אוטומציה: פעם אחת ממלאים פרטים והם נשמרים במערכת. כך למשל אם יש לכם לקוח קבוע שאתם מוציאים לו חשבונית בכל חודש. פשוט לוחצים העתק מסמך משנים תאריך ומשגרים את המסמך בקליק ללא צורך במילוי פרטים מחדש.
  • נגמרו התירוצים כמו: איבדתי, שכחתי, לא מוצא את הפנקס. תוכלו לאחזר כל חשבונית בקלות בהתאם לצורך מכל מחשב נייד, נייח טאבלט או סמארטפון.
  • העלות של הפקת חשבונית באמצעות האינטרנט זולה בהרבה מהעלות של הפקת חשבונות מנייר, הדפסה של פנקסי קבלות תעלה הרבה יותר.
  • תוכלו לשלוח כל חשבונית באמצעות המייל בהוספה של חתימה דיגיטלית. חשוב לדעת כי משלוח של חשבונית ידנית במייל נוגד את ההנחיות של מס ההכנסה.
  • חישוב המע"מ בחשבונית ממוחשבת נעשה בדרך אוטומטית. כך תוכלו לחסוך זמן יקר וטעויות חישוב ידניות.
  • מידע בקליק: התוכנה מאפשרת ניהול איתור ומעקב אחרי הפעילות במשרד ומסייעת לנהל את החשבונות בהצלחה במינימום טעויות.
  • בתוכנה אפשרות הפקת: הצעות מחיר, הזמנות עבודה, תעודות משלוח ועוד.
  • רוצים לראות דוגמת חשבונית מס עורך דין? לחצו כאן ותראו דוגמה לחשבונית עורך דין.
  • חשבוניות ממוחשבות הן פתרון ירוק התורם לאיכות הסביבה, מיתוג ויוקרת המשרד, ומשדרגת את המעמד שלכם בעיני הלקוחות.

ניהול ספרים לעורך דין – מה אומר החוק? 

בהוראת מס הכנסה באשר לניהול ספרים לבעלי מקצועות חופשיים, וביניהם עורכי דין, יש התייחסות מיוחדת לכללי ניהול הספרים.

בהתאם להוראות מס ההכנסה בדבר ניהול פנקסי חשבונות לבעלי מקצועות חופשיים חייב כל בעל מקצוע חופשי לנהל מערכת חשבונות שתכלול את הספרים הבאים:

ספר תקבולים ותשלומים, ספר לקוחות, ספר שבו מנוהל חשבון נפרד לכל לקוח ובו נרשמים כל החיובים והזיכויים למעט מקרים שבהם התמורה עבור השירות התקבלה בסיום נתינת השירות, שוברי קבלה, חשבוניות מס ותיק תיעוד חוץ.

תוכנה להנהלת חשבונות מבצעת את כל הפעולות ושומרת את הנתונים בתיקים ייעודיים. בלחיצת כפתור אחת תוכלו לשלוף כל נתון ובהתאם לצורך לשלוח אותו לרואה החשבון – או פשוט לתת גישה לרואה חשבון על מנת שישאב את הנתונים בעצמו.

איך לבחור תוכנה להנהלת חשבונות:
8 טיפים שיעזרו לכם לבחור את התוכנה המתאימה 

1. יש לבדוק האם התוכנה מאושרת לשימוש על ידי מס הכנסה.

2. את התוכנה יש לבחור בהתאם לצרכים של בית העסק. יש תוכנה להנהלת חשבונות חד צידית, ויש תוכנה להנהלת חשבונות כפולה.

  • הנהלת חשבונות חד צידית היא שיטת ניהול חשבונות שבה רושמים רק הוצאות או הכנסות של העסק. זוהי הנהלת חשבונות המתאימה למשרדים ולעסקים קטנים ובינוניים.
  • הנהלת חשבונות כפולה היא שיטת ניהול חשבונות שבה נרשמות כל הפעולות הפיננסיות של העסק והיא מעניקה תמונה כוללת של מצב העסק, הוצאות הכנסות, נכסים, התחייבויות ועוד. תוכנה להנהלת חשבונות כפולה מתאימה למשרדים או לעסקים בעלי מחזור כספי גדול.

3. חשוב לבדוק את רמת התמיכה שמעניקה התוכנה. האם אתם זכאים לתמיכה חינם או בתשלום? האם יש תמיכה טלפונית ואם כן כמה שעות ביום? האם יש תמיכה מרחוק המאפשרת לאנשי התמיכה להיכנס למחשב שלכם, באישורכם, ולפתור את הבעיות במהירות, לחסוך כסף וזמן יקר? 

4. חשוב לבדוק מה יקרה עם החומר שלכם כאשר תפסיקו לעבוד עם התוכנה. האם המידע יישאר אצלכם, האם תוכלו לשלוף בקלות מידע מהתוכנה מהתקופה שבה הרישיון שלכם היה בתוקף?

5. יש לבדוק מהי מהירות העבודה של התוכנה במיוחד כאשר המידע שלכם נמצא על שרת ייעודי של התוכנה ולא על המחשב שלכם. בתקופות לחוצות כמו למשל לפני החמישה עשר בחודש, המועד לתשלומי מס ערך מוסף, יש לחץ רב על התוכנה העלול להאט את קצב העבודה ובמקרים קיצוניים אף לגרום לנפילת השרת.

6. האם לתוכנה יש מאגר של שאלות נפוצות או שבכל שאלה, גם שאלות פשוטות, תידרשו לפנות לאנשי התמיכה?

7. לפי התקציב. יש רמות שונות של תוכנות להנהלת חשבונות עם מגוון אפליקציות, אך לא כל עסק זקוק לכל היישומים. בחרו תוכנה בהתאם לתקציב ולדרישות וזכרו שלא תמיד המחיר משקף את רמת היישומים החשבונאיים.

8. בכל סוג של תוכנה להנהלת חשבונות שתבחרו חשוב לבחור בתוכנה קלה לשימוש וידידותית, תוכנה שתהפוך את פעולות ניהול הנהלת החשבונות לפעולות קלות ונוחות להפעלה.

מחפשים תוכנה של הנהלת חשבונות לעורכי דין? מצאתם! באיזיקאונט מציעים לכם תוכנה מעולה המתאימה לצרכי המשרד שלכם. נסו אותה ותשדרגו את העסק שלכם בענק.

עורך דין מחייך נשען על ספרים
דילוג לתוכן