הנהלת חשבונות לאדריכלים: התוכנה שתצעיד אתכם אל המאה ה- 21

הנהלת חשבונות לאדריכלים שונה מהנהלת חשבונות של רוב העסקים. במשרדי האדריכלים העבודה נעשית בדרך כלל על בסיס פרויקט והחיוב הכספי נקבע לפי הזמן המושקע בכל פרויקט. תוכנות הנהלת חשבונות המיועדות לאדריכלים אינן מוצר מדף וקשה למצוא אותן. עבורכם, חברת "איזיקאונט" פיתחה מערכת הנהלת חשבונות המתאימה לצרכים הייחודים של האדריכלים, מערכת קלה לתפעול, נוחה וידידותית שאיתה אפשר לעבוד מכל מקום ומכל מכשיר, לפטופ, נייח, טאבלט וסמארטפון.

הנהלת חשבונות לאדריכלים - תמונה ראשונה

ניהול חשבונות לאדריכלים – איך המערכת של איזיקאונט יכולה לעזור לכם?

להנהלת חשבונות של משרדי אדריכלים יש דרישות ייחודיות. בפרויקטים רבים התשלום משולם על בסיס הזמן שהושקע בפרויקט וסוגי הדו"חות של הנהלת החשבונות משתנים מפרויקט לפרויקט ומלקוח ללקוח. מציאת הפתרון עבור העבודות המיוחדות של המשרד שלכם עושה את ההבדל במינוף עלויות החיסכון וברווחיות הפיננסית של כל פרויקט.

התוכנה של חברת איזיקאונט לאדריכלים מציעה מגוון גדול של כלי ניהול פיננסים כמו הפקת חשבונית מס, קבלה, חשבונית זיכוי, הצעת מחיר, הזמנת עבודה, תעודת משלוח, תעודת החזרה, חשבונית עסקה, הזמנת רכש, ניהול לקוחות, חיובים אוטומטים, דוח הכנסות, דוח חייבים, דוח סליקה, דוח ריכוז תקבולים, סליקת אשראי בנייד, תגיות לניהול פרוייקטים, אפשרויות מגוונות ליצוא הנתונים ועוד פיצ'רים רבים וטובים העוזרים ביעול בקרה וניהול העסק בצורה אופימלית. 

תוכנת הנהלת חשבונות לאדריכלים תאפשר לכם לעקוב אחרי הרווחיות של כל פרויקט. תוכלו לנהל ולעקוב אחר פרוייקטים לפי תגיות, להשוות בין המחירים המקוריים המוערכים, בין מחירי החוזים שסוכמו לבין ההכנסה בפועל של כל פרויקט. באמצעות הנתונים שתקבלו תוכלו להיעזר בתמחור של פרויקטים עתידיים. 

באמצעות התוכנה תוכלו לשמור על קשר ישיר עם כל לקוח ולהראות לו את כל העלויות של הפרויקט שלו. בדרך זו תוכלו להציג עלויות לפרויקטים דומים ללקוחות פוטנציאליים, לשווק את עצמכם ולהפוך כל לקוח פוטנציאלי ללקוח קיים.

כמו על כל משרד גם על משרדי אדריכלים חלה החובה להגיש דו"חות חודשיים לרשויות המס. הגשת דוח לא מדוייק או שאינו מגובה בתיעוד ניהול הספרים עלולה לגרום להטלת קנסות על בעל העסק ובמקרים מסוימים אף להגשת תביעה נגדו על ידי רשויות המס ולפסילת ספרים.

תוכנת הנהלת החשבונות של איזיקאונט מאושרת על ידי מס הכנסה. התוכנה תקל עליכם ביצירת סדר בחשבונות, בצורה מקצועית, תביא למינימום טעויות, תחסוך זמן יקר ועלויות רבות.

תוכנת ההנהלת חשבונות לאדריכלים של חברת איזיקאונט משמשת ככלי עזר רב עוצמה ההופך את ניהול החשבונות לעבודה קלה יותר ופשוטה. יש סוגים שונים של יישומים בהתאם לצרכים הייחודים של כל משרד. כעיקרון, התוכנה מעניקה שליטה מלאה על הנעשה בעסק, היא מעודכנת בהתאם לדרישות רשויות המס ומחליפה בהצלחה את הקלסרים הכבדים ששימשו את מנהלי החשבונות עד היום. 

וכל זה? כל זה בחינם לשלושים יום, בלי התחייבות ובלי להשאיר פרטי אשראי. לא אהבתם לא שילמתם.

אחרי שתתרגלו לעבוד בתוכנה של חברת איזיקאונט, לא תבינו איך עבדתם קודם!! 

הנהלת חשבונות לאדריכלים - תמונה שניה
דילוג לתוכן