חשבונית אונליין: חשבונית מקורית מפיקים דיגיטלית

השינוי המשמעותי ביותר בעולם העסקים בשנים האחרונות הינו המעבר לדיגיטל. 

חנויות אינטרנטיות נפתחות בלי סוף ואף מחליפות את החנויות הפיזיות, ניתן להזמין סחורות ומוצרים מכל העולם, אין צורך לחכות לדוד מאמריקה בשביל נעלי הספורט שחלמתם עליהן וכמובן שאין סיבה לשלוח ללקוח חשבונית בדואר.

המעבר למערכת חשבוניות אונליין מייעלת באופן משמעותי את התהליכים בעסק, חוסכת זמן, כסף ועל הדרך גם עוזרת לסביבה בעזרת חשבונית ירוקה 😊

חשבונית אונליין: העובדת הכי טובה בעסק

אז מה היא בעצם חשבונית אונליין? 

חשבונית אונליין (חשבונית דיגיטלית) היא למעשה מסמך חשבונאי ממוחשב שניתן להפיק בקלות באינטרנט.

המסמך חתום דיגיטלית, כך שאין צורך להדפיס ולחתום עליו והחתימה אף נוצרת באופן אוטומטי ויוצרת העתק ייחודי שלא ניתן להעתיק או לזייף אותו.

חשוב לציין כי חשבוניות חתומות דיגיטלית המופקות בעזרת תוכנה או שירות מקוון בהתאם להוראות החוק, מוכרות באופן מלא על-ידי רשות המיסים.

חשבוניות ומסמכים חשבונאיים דיגיטליים הם תחליף מלא למסמכים חשבונאיים ידניים כגון פנקסי חשבוניות וקבלות, כאשר הם מוסיפים יתרונות משמעותיים שלא קיימים במסמכים רגילים.

יתרונות בהפקת חשבוניות אונליין

פשוט, נוח וקל

ראשית והחשוב ביותר: זה קל ומתאים לכל אחד. לא צריך להיות איש מחשבים או חלק מדור האינסטגרם והיוטיוב. 

מילוי חשבונית אונליין מתאפשר בקלות מכל מכשיר, בין אם מהמחשב או מהסמארטפון, דרך אפליקציה או דרך האתר. זכרו, כל אחד יכול להפיק חשבונית דיגיטלית.

שליחת חשבוניות בכל זמן ובכל מקום

אנחנו חיים בעידן חדש ומהיר בו גם צורת המכירה שלנו עברה שינוי. היום הרבה עסקים מנהלים עסק במקום אחד ומוכרים את המוצרים והשירותים שלהם ללקוחות הנמצאים במקום אחר.

מערכות דיגיטליות להנפקת חשבוניות נועדו בדיוק בשביל זה בכך שהן מאפשרות לכם לשלוח באמצעות הדואר האלקטרוני ובווטסאפ את החשבוניות ללקוחות באופן מיידי. לא משנה היכן הם נמצאים או באיזה מכשיר הם משתמשים.

כך תחסכו לעצמכם את הטרחה בהעברה של החשבוניות בעצמכם או בהסתמכות אופטימית על דואר ישראל.

אם יש לכם לקוחות עסקיים הם יעריכו עוד יותר קבלה של חשבוניות דיגיטליות משום שכך הם מקבלים מוקדם את הקבלות לשירותים שהם צורכים ויכולים מהר יותר להזדכות על ההוצאות שלהם.

מכיוון שהמערכת יושבת על ענן, תוכלו למעשה להנפיק חשבונית מכל מקום בלי צורך להיסחב עם פנקסי הקבלות שלכם אלא רק עם מכשיר הסמארטפון שלכם.  

סדר בשבילכם = סדר לרואה חשבון שלכם

הוצאת מסמכים חשבונאיים בצורה דיגיטלית תעשה לכם סדר בעסק. תוכלו לדעת בכל רגע נתון כמה הכנסות היו לכם בעסק, מי חייב לכם כסף, מה ההוצאות ומה הדו"ח לכל תקופה שתבחרו.

רואה החשבון או יועץ המס שלכם יכול להיכנס לחשבונכם, לראות ולהוריד את כל המסמכים החשבונאיים שהפקתם, בלי שתצטרכו לשלוח לו אותם. 

באפשרותכם לאפשר לו לקבל באופן אוטומטי את הדו"ח החודשי ישירות למייל, כך לא תצטרכו להגיע אליו בכל חודש ולהדפיס לו את כל הקבלות והחשבוניות. 

בנוסף ולא פחות חשוב, מסמכים דיגיטליים לא ניתן לאבד. המסמך לא יכול להישכח בתיבת הדואר של הלקוח או לא להגיע ליעדו בכל דרך יצירתית אחרת.

לא רק שהוא מגיע ישירות לתיבת המייל של הלקוחות, ניתן גם לעקוב אחר הורדת המסמך, האם הלקוח קיבל, ראה ואף הוריד.

הפקת מסמכים באנגלית

השימוש במט"ח (מטבע חוץ) גדל מיום ליום. הכלכלה הגלובלית של ימינו, רכישת סחורות ואף מכירה ללקוחות שאינם שייכים למדינת ישראל מחייבת אותנו בשימוש במטבע חוץ.

בעזרת תוכנה להפקת חשבוניות באינטרנט אין צורך בשני פנקסים שונים להפקת חשבוניות באנגלית ובעברית, ניתן בלחיצת כפתור להגדיר את המסמך לשפה 'אנגלית' ובמקום חשבונית מס המערכת תפיק Invoice.

חיבור לשירותים מתקדמים כמו סליקה (חיוב בכרטיס אשראי)

מערכת הוצאת חשבוניות דיגיטליות מאפשרת חיבורים לשירותים מתקדמים. לדוגמא, אצלנו באיזיקואנט ניתן להתחבר לסליקת אשראי בתוך דקות.

זה מוריד את כאבי הראש הכרוכים בפתיחת חשבון סולק בחברת האשראי וכל העלויות והלוגיסטיקה הנלוות שגורמות לבעלי עסקים לחשוב כי סליקת אשראי הינו דבר מורכב מידי.

שירות מתקדם נוסף הוא האפשרות ליצירת דפי תשלום (דפי מכירה). דפי תשלום הם דפים אינטרנטים בעזרתם תוכלו למכור מוצרים או שירותים קיימים בעסק באופן אוטומטי. 

הלקוח ממלא את פרטי האשראי בעצמו בעמוד וכל מכירה מייצרת במערכת קבלה ללקוח ושולחת אותו באופן מיידי.

כך תוכלו למעשה להגדיל את המכירות ללא צורך ביצירת שירותים או מוצרים אחרים, פשוט למכור כבר את מה שקיים ללקוחות חדשים באינטרנט. 

נראות ומיתוג 

עסקים רבים עוברים היום לשירותים המאפשרים להם להנפיק מסמכים דיגיטלית לאחר שהבינו את היתרונות הגדולים והשימוש הפשוט במערכות הדיגיטליות לחשבוניות.

נראות העסק שלכם מתבטאת גם בדרך בה אתם מתאימים את עצמכם לצורכי השוק. לקוחות מתרגלים לקבל מסמכים באופן מידי ולא לחכות מספר ימים (שלא נאמר שבועות) לקבלת חשבונית מס. 

על החשבונית ניתן לשים את לוגו העסק ובכך היא הופכת לחלק בלתי נפרד מהמיתוג העסקי.

ייתכן שאם היה מדובר במערכות יקרות, היתה סיבה מוצדקת לשקול את שדרוג העסק לסביבה דיגיטלית. 

אנחנו חסכנו לכם התלבטויות שכאלו. יש לנו מסלולים מותאמים לכל סוג עסק וצורך, גם לעסקים קטנים ממש. החל מ 17 ש"ח לחודש.

ראו כאן את כל המסלולים – חשבונית אונליין מחירון.

להוציא חשבונית באיזי: מערכת הנהלת החשבונות המובילה בישראל

באיזיקאונט יצרנו מערכת נוחה במיוחד, שתאפשר לכל אחד לעשות את המעבר לחשבוניות דיגיטליות בקלות ובמהירות, בין אם הוא השתמש קודם בחשבוניות מנייר או במערכת דיגיטלית אחרת.

יש לנו כמה יתרונות מרכזיים, שאם מסכמים את כולם ניתן להבין למה אנחנו מספקים את הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם (מעל ל- 30,000 עסקים לא טועים):

  • התאמה לכל סוג עסק: עוסקים פטורים, מורשים, חברות ואפילו עמותות. 
  • תמיכה טלפונית (ולא רק באימייל) בהתאם לצרכים שלכם. כדי שתוכלו לשמוע את הקול הנפלא שלנו.
  • אפשרויות סליקה מתקדמות בעלויות אטרקטיביות שיעזרו לכם לגבות תשלומים בקלות. באיזי.
  • שדרוג מתמיד – אנחנו קשובים ללקוחות שלנו וכל הזמן מוסיפים תכונות חדשות למערכת שיעזרו לכם בעסק.
  • אפשרות למכירת מוצרים באינטרנט באמצעות דפי תשלום ודפי נחיתה.
  • ניהול הוצאות והכנסות מתקדם, כדי שתמיד תדעו מה מצב העסק שלכם. 

עכשיו כל מה שנשאר לכם הוא לפתוח חשבון להפקת חשבונית אונליין חינם בתוך כמה רגעים ולהתנסות במשך 30 יום במערכת, ללא צורך בפרטי אשראי וללא התחייבות. 

אצלנו אין חתונה קתולית, איתנו תתחתנו מבחירה ולא תרצו להתגרש לעולם ❤

לכל שאלה נוספת בעניין חשבונית אונליין צור קשר עם התמיכה הטלפונית שלנו או שלחו לנו מייל.

אלפי לקוחות הצטרפו בשנה האחרונה והתחילו לשדרג את העסק. עכשיו זה הזמן שלכם. מתחילים?

הנה זה כאן -> חשבונית אונליין כניסה והתחלת התנסות.

דילוג לתוכן