קבלות דיגיטליות לעסקים קטנים – פתרון ניהול פיננסי מתקדם, יעיל ונוח

ניהול הקבלות והחשבוניות שלכם זו משימה לא פשוטה עבור עסק קטן, הדורשת היכרות עם התהליכים הפיננסיים השונים, קיום רישומים, מעקב תמידי אחר מצב הניירת עבור דיווח לרשויות וקבלת החזרי מס, הפקת חשבוניות, קבלות, מסמכים נוספים ועוד.

למרבה המזל, בעולמנו המתקדם, ישנם פתרונות לניהול פיננסי יעיל, נוח ופשוט לתפעול באמצעות קבלות דיגיטליות דרך מערכת מלאה להנהלת חשבונות באינטרנט.

קבלות דיגיטליות

כבעלי עסקים קטנים אתם מוצאים עצמכם לא אחת מוצפים במשימות שאינן קשורות ישירות לצמיחת העסק שלכם, אלא בלוגיסטיקות למיניהן הכוללות בין היתר את הנהלת החשבונות. 

אתם הנכם האחראים היחידים בדרך כלל לכל התחומים בעסק, ועליכם להיות בעשייה מתמדת מול חזיתות רבות – לבצע את המכירות, לנהל את המשא ומתן עם הלקוחות הפוטנציאלים, לבצע את עבודת השיווק או לנהלה מול נותני שירותי הדיגיטל. 

זה כולל גם ניהול ספקים, ניהול המשרד או החנות וכמובן לבצע את הנהלת החשבונות, שהיא אחת מהמשימות החשובות ביותר לביצוע ואי ביצועה הינו כדור שלג שעלול ליצור "בלגן" בחשבונות שלכם ובנושא הזה מאוד מומלץ לשמור על סדר בכל נקודת זמן. ניהול החשבונות הוא הבסיס של כל עסק ומשפיע באופן משמעותי על הצלחתו.

בעולמנו החדשני והמתקדם לכל בעיה יש פתרון וישנה התייעלות משמעותית בכל הנוגע לכלים דיגיטליים לניהול עסקים. הפרסום עבר לדיגיטל ואתם יכולים כעת לשווק עצמכם בתפוצה רחבה, ישנן פלטפורמות המותאמות לניהול משימות וכן ישנו פתרון להפקת חשבוניות מס באינטרנט

זה אחד הפתרונות המשמעותיים ביותר שיכולים למנוע את ה"בלגן", להציג לכם את תמונת המצב הפיננסית שלכם בלחיצת כפתור ולמנוע את התלות בניירת שיכולה להינזק, לאבד בדואר וליצור לכם עבודה נוספת רבה של תחזוקה, רשימות אינסופיות וניהול שוטף שתלוי לעתים רבות בזיכרון שלכם ובמציאת זמן יקר לעסוק בכך. 

הקבלות הדיגיטליות (הנקראות גם קבלות ממוחשבות או קבלות ירוקות) מייעלות את פעילותו וניהולו של העסק – הן מובילות לחיסכון משמעותי בכסף ובזמן יקר. 

איך להוציא קבלה דיגיטלית?

עקומת הלמידה לשימוש בקבלה דיגיטלית היא קצרה ביותר ובקלות תוכלו להמשיך מהמקום בו הפסקתם להשתמש בחשבוניות נייר, ברשימות לקוחות שאינן מעודכנות בפרטיהם ובטבלאות שייתכן כי שכחתם לעדכן, הכול נעשה בצורה אוטומטית ובאופן קל לשליפה ולשימוש.

פלטפורמת ניהול הקבלות הדיגיטליות של EZcount מאפשרת לכם לבצע ניהול פיננסי קל ויעיל של העסק שלכם. מעתה תוכלו להוציא חשבוניות, קבלות ומסמכים אחרים בקלות. יהיה לכם מאגר לקוחות אחד ובו כל הרישומים החשובים לגבי לקוחותיכם.

בנוסף תוכלו להוציא דו"חות מפורטים של ההוצאות וההכנסות שלכם, תוכלו לבצע סליקת אשראי, הזמנות עבודה, רכש, דפי תשלום, תעודות משלוח, שימוש בפקדונות, הצעות מחיר ועוד, והכול דרך ממשק נוח ואינטואיטיבי. 

היתרונות בשימוש בקבלות הממוחשבות של EZcount:

  1. מספר פתרונות במקום אחד – תוכלו לנהל את כל המסמכים הפיננסיים שלכם ממקום אחד, להוציא חשבוניות, קבלות לעסק ודו"חות שונים, בקלות ובמהירות. תוכלו לבצע מעקב אחר החשבוניות והקבלות שהוצאתם, לבדוק מה המצב הפיננסי שלכם בלחיצת כפתור ולהיות מעודכנים בכל זמן ומכל מקום.
  2. ממשק משתמש קל ונוח לתפעול – כאשר ממשק המשתמש בתוכנת החשבוניות הוא נוח ומוליך אתכם בין השלבים השונים של הניהול הפיננסי שלכם, אינכם צריכים עוד להסתמך על הזיכרון, על רשימות כתובות או על עיסוק במסמכים רבים וניירת סבוכה.
  3. ניהול הלקוחות שלכם – התוכנה שלנו תיצור עבורכם מאגר לקוחות קבוע ומסודר ותוכלו לשייך להם את כל המסמכים הקשורים בהם ולצפות בהם בכל זמן, לשלוף פרטים אודותיהם ולשלוח להם מסמכים שונים ללא צורך לחפשם במחשב שלכם, במיילים שלכם ובמקומות אחרים.
  4. חיסכון בזמן ובכסף – אין צורך לרכוש בולים ומעטפות, להגיע לדואר, להשתמש בניירות ובמדפסת, להחזיק פנקס קבלות ולצבור ניירת רבה שתופסת מקום, שיש לנהלה ושעלולים לאבדה. מעתה תוכלו להתרכז בצמיחת העסק שלכם ולא בניירת ולא תאבדו זמן יקר.
  5. לקוחות מרוצים! גם לקוחותיכם ישמחו לקבל מסמך דיגיטלי פשוט וקריא, הם לא יצטרכו לוודא שהקבלה שלכם הגיעה בדואר ושהמסמך יאבד. הקבלה של הקבלה תעשה את חייהם לפשוטים יותר, מה גם שהם יראו אתכם כחדשניים, מתקדמים וכשומרי איכות הסביבה. חשבונית ירוקה תורמת לשימור הסביבה של כולנו, ובשימוש בה אנחנו מרגישים אחדות ותרומה.

קבלות ממוחשבות הינן מוכרות על ידי רשות המיסים וקבילות מבחינה חוקית. חשבונית אלקטרונית נחשבת "מסמך ממוחשב" בעל חתימה דיגיטלית. חוק החתימה האלקטרונית תשס"א – 2001, קובע כי חתימה דיגיטלית מאובטחת היא חתימה ייחודית המאפשרת לזהות ולקשר בין בעל המסמך למסמך הממוחשב וכן לראות האם נעשו שינויים במסמך לאחריה. 

מסמך דיגיטלי שלו חתימה אלקטרונית הינו מאובטח לחלוטין והחתימה היא ייחודית לבעליה. ניתן לראות באופן מוחלט אם נעשו שינויים במסמך, לכן האבטחה של המסמכים היוצאים מתוכנת הקבלות הדיגיטליות היא מקסימלית.

במעבר להפקת מסמכים דיגיטליים הניהול של העסק שלכם יקבל דחיפה מעלה כפי שלא שערתם, ויאפשר לכם ולעסק שלכם להתייעל ולצמוח. התוכנה כוללת עזרי ניהול פיננסי רבים ונוחים מעבר להפקת החשבוניות ומייצרת לכם שקט ואת הידיעה שהניירת הפיננסית שלכם מסודרת.

עדיין מתלבטים?
התקשרו אלינו עוד היום, אנחנו מהיחידים בתחום הנותנים מענה אנושי בטלפון וזמינים לכל שאלה שלכם (בימים א'-ה' בשעות 9:00-17:00) שלא כמו אחרים הנותנים רק מענה בפורומים ומיילים. אנחנו משתדלים לתת שירות לקוחות מהשורה הראשונה בישראל, אתם מוזמנים לקרוא פידבקים מעודכנים מלקוחותינו בדף הפייסבוק שלנו.

הצטרפו עכשיו לתקופת ניסיון בת 30 ימים להפקת חשבוניות ממוחשבות חינם וללא התחייבות! 

פשוט לנסות ולגלות את כל היתרונות.

מחכים לכם,
משפחת EZcount

דילוג לתוכן