מדריך קצר לסולק המתחיל

במציאות שבה כולנו הופכים לצרכנים דיגיטליים, המבצעים חלק נכבד מהרכישות שלנו דרך האינטרנט, מערכת סליקת כרטיסי אשראי היא צורך בסיסי עבור כל בית עסק או עצמאי, שהרי באמצעותה יכולים לקוחות לשלם דרך האינטרנט בכרטיס אשראי על מוצר או שירות שרכשו.

כיצד בדיוק עובד התהליך הזה?

מה עליכם לעשות כדי להתחיל לשלב סליקת כרטיס אשראי בפעילות העסקית שלכם? התשובות שלהלן יאפשרו לכם להתייעל מבחינה עסקית.

אז איך בעצם מתחילים סליקה באינטרנט?

עצמאי המעוניין להציע שירותי סליקה ללקוחותיו צריך להיות מוכר כספק על-ידי חברות האשראי.

בשביל שזה יקרה, עליו לפנות לאחת מחברות האשראי בארץ (ויזה, לאומיקארד, ישראכרט), ולגבש מולן הסכם סליקה, שיסדיר את התנאים לביצוע ההתקשרות בין שני הצדדים.

כדי לעבוד עם חברות האשראי, על בעל עסק לעמוד בשני תנאים:

  1. להיות בעל הגדרה משפטית של חברה בע"מ או עוסק מורשה מול רשויות המס.
  2. להיות בעל חשבון בנק ישראלי, חשבון שאליו יתקבל הכסף לאחר סליקת הכרטיסים.

נשמע פשוט? אז זהו, שזה לא באמת כך. המציאות מלמדת, כי בתי עסק רבים מתקשים להשיג מספר ספק מחברות האשראי, מה שבא לידי ביטוי בדחייה מוחלטת על-ידי חברות האשראי או באחוזים גבוהים שהן דורשות, שהופכים את הפרוצדורה לבלתי אפשרית עבור בעל עסק קטן.

הבשורה הטובה היא, כי יש פתרון!

מי שאינו רוצה לקבל את תשובתה של חברת האשראי כגזירת גורל יוכל להתקשר עם חברה המציעה פתרונות סליקה בתשלום. חברות כאלה, המציעות, מה שנקרא, שירותי gateway, הופכות לגוף המקשר בין בעל העסק לחברת האשראי.

מאחר שאלו לרוב חברות גדולות ומוכרות באמינותן ובתקני האבטחה הגבוהים עימם הן עובדות, קל להן יותר לקבל מספר ספק מחברות האשראי.

התקשרות עם חברת סליקה המקשרת בין בעל העסק לחברת האשראי נותן מענה מיטבי גם לעסקים קטנים, עם מחזור עסקאות יחסית נמוך, החוששים לחייב לקוחות בכרטיס אשראי בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בכך, היות שהחברות הללו מציעות תנאים נוחים מאוד לכל סוגי העסקים, מקטנים ועד גדולים.  

כיצד בוחרים חברה המציעה פתרונות סליקה?

קיימות כיום בישראל מספר חברות העוסקות במתן שירותי סליקה באינטרנט, ומתוכן יש לבחור את זו העונה באופן המיטבי על הצרכים העסקיים מבחינת תכונות מערכת הסליקה המוצעת ומבחינת הסכמי התשלום.

הפרמטר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו בבחירת ספקית הסליקה הוא תמיכה בתקן האבטחה לסליקה הנקרא PCI DSS, הנועד להגן על בתי עסק וחברות אשראי לאור ריבוי מקרים של פריצות למאגרי נתונים של חברות האשראי, שימוש בכרטיסי אשראי גנובים ומעשי מרמה והונאה מסוגים אחרים.

יש כמובן לוודא, מהי העלות החודשית הכרוכה בקבלת השירות, ורצוי גם לשוטט באתר האינטרנט של החברה, לבדוק מה מספרים עליה לקוחות, ולנסות להתרשם ממידת האמינות שלה.

סליקה מתוך מערכת איזיקאונט

אנחנו באיזיקאונט דואגים לעשות לכם את החיים הכי קלים שאפשר, כדי שתוכלו לסלוק אשראי ולהפיק חשבוניות מאותה המערכת בראש שקט.

ההקמה הינה פשוטה ומהירה ואחריה תוכלו לסלוק אשראי ולהוציא קבלה בו-זמנית. בנוסף, פיתחנו מגוון תוספים כגון: שמירת כרטיסי אשראי לחיוב עתידי, חיוב חודשי אוטומטי כולל הפקת קבלות, דוחות סליקה מפורטים ועוד.

הסליקה מהמערכת הינה בעלות של 29₪ לחודש עם עלות הקמה חד פעמית על סך 200₪. בנוסף, על מנת להוזיל עמלות ועלויות ללקוחותינו, יצרנו שיתוף פעולה יחודי עם ויזה כ.א.ל וכיום לקוחות איזיקאונט זכאים לעמלות סליקה מהנמוכות בשוק, ישנם שני מסלולים:

  1. עמלת סליקה נמוכה של 1.2%, עם עמלת מינימום חודשית של 98₪ (כנהוג אצל חברות האשראי), מסלול זה מתאים לעסקים הסולקים מעל 5000₪ בחודש.
  2. עמלת סליקה של 1.95%, ללא עמלת מינימום, מסלול זה מתאים לעסקים קטנים שרק מתחילים להתנסות בעולם הסליקה.

כמובן שאם יש לכם כבר חברת סליקה, נוכל לחבר אתכם במסלול המתאים לחברת הסליקה שלכם.

חשבוניות אוטמטיות

היום, כבר לא צריך להוציא חשבונית ידנית עבור כל עסקת אשראי, אנחנו נחבר אתכם לחברת הסליקה, והחשבונית תצא אוטומטית דרך החשבון שלכם אצלנו.

מעוניינים להתחיל לסלוק כרטיסי אשראי? צרו איתנו קשר ונדאג לפתרון המתאים ביותר עבורכם.